Nezmeškejte 100 Kč poukázku jako dárek k nákupu! Více info Nezmeškejte 100 Kč poukázku k nákupu! Více info
Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis
Jak zákazník vnímá reklamu
368 Kč
Knihy
E-knihy
368 Kč

Běžná cena Běžně 387 Kč

Ušetříte 5%

Posíláme do tří dní

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • 100 Kč poukázka jako dárek k nákupu nad 999 Kč

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč?

Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci.

Své poznatky Erik du Plessis shrnuje v této publikaci. Staví na nejnovějších pozorováních činností lidského mozku, které provedli psychologové, neurologové a odborníci na umělou inteligenci. Jejich výsledky využívá k tomu, aby ukázal, proč jsou emoce při dobrém zapamatování si reklamy a souvisejícím sklonu spotřebitelů kupovat danou značku tak důležitým faktorem. Zároveň pracuje se světoznámou databází Adtrack, která obsahuje reakce na více než 30 000 televizních reklam (největší na světě). Zjišťuje, co přesně znamená „oblíbenost reklamy“ a ukazuje, jak a proč mohou emoce ovlivnit úspěšnost reklamy a tím i návratnost vložených investic.
Čti víc
Kupte společně
Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis
Proč už neplatí tradiční marketing - Kolektiv autorů
652 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
232
Hmotnost
414 g
Rok vydání
2007
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
česky
Nakladatelství
Computer Press
Rozměr
167×225 mm
ISBN
9788025114568
Naše katalogové číslo
63665

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,6 / 5

10 hodnocení

7
2
1
0
0
Čti víc
Čti víc
Kupte společně
Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis
Proč už neplatí tradiční marketing - Kolektiv autorů
652 Kč

„Knihy nemají být nářadím, které by zdobilo dům, nemají býti cenným zbožím, nýbrž mají býti zásobnicí, která živí ducha.“

Francesco Petrarca