Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová, Petr Weinlich
Marketing na Facebooku a Instagramu

332 Kč

Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Marketing na Facebooku a Instagramu

Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky

Online prostředí představuje otevřený prostor poskytující i těm nejmenším firmám značné možnosti pro oslovení potenciálních zákazníků a dlouhodobou komunikaci s nimi. Díky... Číst víc

4,0 1 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2019
Počet stran
192

Online prostředí představuje otevřený prostor poskytující i těm nejmenším firmám značné možnosti pro oslovení potenciálních zákazníků a dlouhodobou komunikaci s nimi. Díky jednoduchosti ovládání a interaktivnosti sdíleného obsahu představují sociální... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
349 Kč

332 Kč

-5 %
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • Doprava zdarma k nákupu od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Více o knize

Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem

Online prostředí představuje otevřený prostor poskytující i těm nejmenším firmám značné možnosti pro oslovení potenciálních zákazníků a dlouhodobou komunikaci s nimi. Díky jednoduchosti ovládání a interaktivnosti sdíleného obsahu představují sociální sítě v dnešní době nejoblíbenější marketingové médium. Facebook a Instagram si získaly nepopíratelnou oblibu jak na straně uživatelů, tak na straně inzerentů. Avšak i přes rozšířenost těchto dvou platforem existuje pouze jen velmi malé procento uživatelů, kteří jsou si vědomi plného potenciálu nabízených propagačních nástrojů.

Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, jenž se zaměřuje na celkový proces online komunikace od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni. V knize se mimo jiné naučíte, jak:

  • správně založit firemní profil na Facebooku a Instagramu
  • ovládat důležitá nastavení profilů a příspěvků
  • zadávat reklamu a hodnotit její výkonnost
  • stanovit cíle kampaně a důkladně ji naplánovat
  • graficky zpracovat příspěvky pro různé sociální sítě
  • se vyhnout problémům s GDPR a klamavou reklamou
  • efektivně spravovat firemní profily
  • a mnoho dalších praktických informací…
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,0 / 5

1 hodnocení

0
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Číst víc

„Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, zůstává očím neviditelné.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry