Marketing - Byron Sharp
Marketing
2 936 Kč
Přidejte tuto knihu do košíku a poštovné máte zdarma.
2 936 Kč

Na skladě, objednávejte ale rychle

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

2 936 Kč

Více o knize

Marketing: Theory, Evidence, Practice tells the story of marketing, its theories, concepts and real life applications, while providing a realistic overview of the marketing world. It demonstrates the practical application of marketing skills, illustrated by case studies and practitioner profiles, and gives students industry insight that will support them in their careers. Providing an evidence-based introduction to marketing, this Australasian text focuses on marketing metrics, consumer behaviour and business buyer behaviour, as well as exploring the application of B2B marketing. It challenges traditional marketing theories and concepts, presenting a research-driven framework for understanding the marketing process. This text is a comprehensive guide, with a full suite of lecturer resources, and provides the support and materials that you need to help create tomorrow's marketing professionals.
Čti víc
Kupte společně
3 824 Kč
Ušetříte 47 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
832
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
203×246 mm
Hmotnost
1735 g
ISBN
9780195590296
Rok vydání
2017
Naše katalogové číslo
583763
Jazyk
anglický
Nakladatel
Oxford University Press

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Čti víc
Kupte společně
3 824 Kč
Ušetříte 47 Kč

„Knihy jsou němí učitelé.“

Aulus Gellius