Marketingové plánování - praktická příručka manažera - John Cooper, Peter Lane
Marketingové plánování - praktická příručka manažera
331 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
Knihy
E-knihy
331 Kč

Běžná cena Běžně 331 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

V první části knihy je čtenář seznámen s prováděním hodnocení trhu, plánováním, předvídáním, marketingovou komunikací, podporou prodeje a ekonomickým hodnocením výsledků této činnosti.
 Druhá část knihy je systematickým návodem pro sestavení plánu; obsahuje fundovaně vypracované marketingové plánovací tabulky - tj. marketingový plánovač.
 Předností publikace je její čtivost, srozumitelnost a praktické zaměření. Kniha je vhodná zejména pro studenty vysokých škol ekonomického zaměření, ale i pro praktické využití v marketingovém plánování firem.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc

„Jedni čtou, aby si zapamatovali, druzí proto, aby zapomněli. “

Heinrich Heine