Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová, Růžena Komárková
Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání
433 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání

Grada, 2002
Nakladatel
Grada, 2002

Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě...

Čti víc

433 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Je váš zákazník ochotný naslouchat vysvětlování výhod produktu, nebo dá raději na image značky? Líbí se mu reklama střízlivá a seriozní, či spíše provokující nebo humorná? Jak na něho působí slovo, obraz, barvy a zvuk? Jak reaguje na erotické prvky? Jak testovat účinnost reklamy? Kniha Psychologie reklamy odpovídá krok za krokem na takové otázky. Její první vydání získalo Cenu GRADA 2001 za významný přínos v oboru. Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Čti víc

Všechny formáty tohoto titulu

Knihy

Kniha 2002

Vyprodané

Kniha 2007

Vyprodané

Další
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,7 / 5

15 hodnocení

11
3
1
0
0

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc

„Květiny a knihy jsou pro mnoho lidí právě tak nezbytné jako denní chléb. “

Honoré De Balzac