Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová, Růžena Komárková, Grada, 2002

195 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová, Růžena Komárková, Grada, 2002
Přečtená
Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová, Růžena Komárková, Grada, 2002

Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání
Přečtená

Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o... Číst víc

4,6 7 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2002
Počet stran
264

Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

195 Kč

Cena nové knihy: 433 Kč
Skladem
Posíláme ihned
Další přečtené knihy
Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová, Růžena Komárková, Grada, 2002
Pevná vazba
Mírně opotřebovaná Čeština, 2002
Skladem

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Lovec čertů - Juraj Červenák, Argo, 2024

Více o knize

Je váš zákazník ochotný naslouchat vysvětlování výhod produktu, nebo dá raději na image značky? Líbí se mu reklama střízlivá a seriozní, či spíše provokující nebo humorná? Jak na něho působí slovo, obraz, barvy a zvuk? Jak reaguje na erotické prvky? Jak testovat účinnost reklamy? Kniha Psychologie reklamy odpovídá krok za krokem na takové otázky. Její první vydání získalo Cenu GRADA 2001 za významný přínos v oboru. Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Číst víc
Počet stran
264
Vazba
pevná vazba
Rozměr
170×230 mm
Hmotnost
536 g
Rok vydání
2002
Naše katalogové číslo
1243165
Jazyk
čeština
Nakladatel
Grada
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,6 / 5

7 hodnocení

5
1
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “