Analýza konkurence a trhu - Lenka Mynářová, Marie Přibová, Petr Trmač, Pavel Zemene
Analýza konkurence a trhu
132 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
Knihy
E-knihy

Analýza konkurence a trhu

Nakladatel
Grada

Příručka navazuje na knihu "Marketingový výzkum v praxi" a rozpracovává problematiku zdrojů sekundárních dat prostřednictvím případových studií.

Čti víc

132 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Kniha představuje řešení typických marketingových úloh pomocí veřejně dostupných dat s cílem ukázat, že lze zpracovat studii nebo analýzu rychle a levně. Důsledně vychází ze současné české situace, což ovlivnilo výběr témat marketingových studií i použití zdrojů sekundárních dat.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc

„Nikdy nepůjčuj knihy, protože nikdo ti je nikdy nevrátí. Jediné knihy v mé knihovně jsou ty, které mi půjčili jiní.“

Anatole France