Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová, Grada, 2008

409 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová, Grada, 2008
Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová, Grada, 2008

Marketing kulturního dědictví a umění

Art marketing v praxi

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně... Číst víc

4,8 4 hodnocení
Série
Marketing
Nakladatel
Grada, 2008
Počet stran
288

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024

Více o knize

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,8 / 5

4 hodnocení

3
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

6
Ověřený nákup
25.3.2019
Užitočné a zaujímavé čítanie
Kniha českej autorky so zameraním na marketing v sektore kultúrneho dedičstva. Popisuje marketing v oblasti umenia, zameriava sa na zákazníkov tohto typu inštitúcií, marketingový výskum, nástroje a komunikáciu. Myslím si, že je užitočná najmä pre študentov s týmto zameraním, no aj pre všetkých, ktorí si chcú trochu rozšíriť obzory :) Číst víc

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Otče náš, jenž jsi na nebesích, co tam pořád v tom nebi děláš, slez už konečně a buď tady se mnou dole.“

Neděle odpoledne - Viktorie Hanišová, 2022
Neděle odpoledne
Viktorie Hanišová