Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Advertising Concept Book - Pete Barry, Thames & Hudson, 2012

928 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Advertising Concept Book - Pete Barry, Thames & Hudson, 2012
Advertising Concept Book - Pete Barry, Thames & Hudson, 2012

Advertising Concept Book

Now thoroughly revised and updated, this systematically presented coursebook tells you everything you need to know about advertising, from how to write copy and choose a... Číst víc

Nakladatel
Thames & Hudson, 2012
Počet stran
296

Now thoroughly revised and updated, this systematically presented coursebook tells you everything you need to know about advertising, from how to write copy and choose a typeface, to how agencies work and the different strategies used for print.. Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

928 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Další knižní vydání
Advertising Concept Book - Pete Barry, Thames & Hudson, 2008
Pevná vazba
Angličtina, 2008
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024
Advertising Concept Book - Pete Barry, Thames & Hudson, 2012
928 Kč

Více o knize

Now thoroughly revised and updated, this systematically presented coursebook tells you everything you need to know about advertising, from how to write copy and choose a typeface, to how agencies work and the different strategies used for print, TV or cinema and other media, including interactive. Exercises throughout help the reader judge their own work and that of others. By getting to the heart of the creative process in a way that other guides don't, the book can help anyone produce better advertising. This new edition features a thoroughly revised and updated chapter on interactive advertising, with new exercises and some thirty new illustrations. "Invaluable". ("Creative Review"). "Enormously encouraging, practical and entertaining. If this book could stand in front of a class (of creative students) and talk, I'd be out of a job." (Tony Cullingham, Course Director, The Watford Creative Advertising Course, West Herts College.).
Číst víc
Počet stran
296
Vazba
pevná vazba
Rozměr
208×245 mm
Hmotnost
1300 g
Rok vydání
2012
Naše katalogové číslo
129924
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Thames & Hudson
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Řeknu ti tajemství, Hanno. Ta opravdu zlá strašidla nikdy nevypadají jako strašidla.“

Prohnilé město - Leigh Bardugo, 2022
Prohnilé město
Leigh Bardugo