Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu - Nirmalya Kumar, Grada, 2008

135 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu - Nirmalya Kumar, Grada, 2008
Přečtená
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu - Nirmalya Kumar, Grada, 2008

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
Přečtená

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2008
Počet stran
240

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

135 Kč

Skladem
Posíláme ihned
Další přečtené knihy
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu - Nirmalya Kumar, Grada, 2008
Pevná vazba
Mírně opotřebovaná Čeština, 2008
Skladem

105 Kč

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024

Více o knize

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům kniha ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit na to, co zajímá majitele - na růst. Na mnoha zajímavých praktických příkladech uvidíte, že je potřeba nově se zaměřit například na strategické segmenty namísto tržních segmentů, že namísto prodeje zboží je nutno poskytovat zákaznická řešení, že je potřeba využívat správné distribuční ziskové kanály namísto vyhýbání se novým možnostem distribuce, že je nutné místo inovací vzniklých na základě marketingového výzkumu generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Knihu doporučuje řada podnikatelů a manažerů známých firem a její výhodou je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí.

Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: "Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu."
Číst víc
Počet stran
240
Vazba
pevná vazba
Rozměr
170×240 mm
Hmotnost
589 g
Rok vydání
2008
Edice
Expert
Naše katalogové číslo
1354843
Jazyk
čeština
Nakladatel
Grada
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Několik z nich se zavrtělo na židlích. Možná to byl signál, že ho konečně začínají chápat. Na druhou stranu to ale úplně klidně mohly být hemoroidy. U státních zaměstnanců člověk nikdy pořádně neví, na čem je.“

Složka 64 - Jussi Adler-Olsen, 2013
Složka 64
Jussi Adler-Olsen