Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Zákaznická věrnost - Ed Horrel, Computer Press, 2007

108 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Zákaznická věrnost - Ed Horrel, Computer Press, 2007
Přečtená
Zákaznická věrnost - Ed Horrel, Computer Press, 2007

Zákaznická věrnost
Přečtená

Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je...

Vaše společnost může vlastnit inovační marketinkovou strategii, poutavou reklamu a skvělé produkty za dobrou cenu, ale pokud necítíte závazek ke svým zaměstnancům, nebudou oni... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2007
Počet stran
152

Vaše společnost může vlastnit inovační marketinkovou strategii, poutavou reklamu a skvělé produkty za dobrou cenu, ale pokud necítíte závazek ke svým zaměstnancům, nebudou oni cítit závazky k vašim zákazníkům... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Čeština

108 Kč

Skladem
Posíláme ihned

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Více o knize

Jak jednáte se svými zaměstnanci, tak budou oni jednat s vašimi zákazníky.

Vaše společnost může vlastnit inovační marketinkovou strategii, poutavou reklamu a skvělé produkty za dobrou cenu, ale pokud necítíte závazek ke svým zaměstnancům, nebudou oni cítit závazky k vašim zákazníkům… A vaši zákazníci tedy nebudou cítit žádné závazky vůči vám a při první příležitosti skončí u konkurence.
Kniha Zákaznická věrnost vám pomůže tento kruh lhostejnosti a průměrnosti přerušit a uvědomit si důležité spojení mezi budováním dlouhotrvající zákaznické věrnosti a vytvářením kultury vlídnosti a ohleduplnosti v celé společnosti.

V knize najdete:

* inspiraci pro kteroukoliv společnost, která si chce naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence,
* doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům,
* zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zaměstnancům,
* příklady ze života, kterým se podařilo získat věrnost mnoha zákazníků (The Ritz-Carlton, FedEx, L. L. Bean, Chick-fil-A, Nordstrom a další).
Číst víc
Počet stran
152
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
165×225 mm
Hmotnost
282 g
Rok vydání
2007
Edice
Praxe manažera
Naše katalogové číslo
1847633
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Ať člověk utíká, jak chce, sobě samému neunikne. Je to jako se stínem. Pořád se vás to drží.“

Po otřesech - Haruki Murakami, 2010
Po otřesech
Haruki Murakami