Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007

504 Kč

Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007

Psychologie reklamy

3., rozšířené a aktualizované vydání

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti... Číst víc

4,7 15 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2007
Počet stran
294

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Další knižní vydání (2)
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kolektiv, Grada, 2023
Pevná vazba
Čeština, 2023
Na skladě

461 Kč


Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2012
Kniha
Čeština, 2012
Vyprodané
Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • Doprava zdarma k nákupu od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Love Theoretically - Ali Hazelwood, Sphere, 2023

Více o knize

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Manažeři, specialisté a studenti marketingu se seznámí s novými směry marketingové komunikace a s příklady efektivních kampaní z posledních let, dozví se o účinnosti reklamy v denících, časopisech, rozhlase a televizi, získají aktuální výsledky testování reklamy, nové údaje z výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží a poznatky o účinnosti reklamy na internetu. Dále v knize naleznete informace o působení barev, příklady používaných psychologických metod a technik a přiblížení sociokulturních faktorů tvorby reklamy v mezinárodním srovnání. Publikace, jejíž hlavní autorka je nejuznávanější českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám dále odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zvuk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Číst víc
Počet stran
294
Vazba
pevná vazba
Rozměr
170×245 mm
Hmotnost
697 g
ISBN
8024721965
Rok vydání
2007
Edice
Expert
Naše katalogové číslo
42593
Jazyk
čeština
Nakladatel
Grada
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,7 / 5

15 hodnocení

11
3
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Každé rozhodnutí má svůj příběh, spousta okamžiků našeho života se tísní někde v koutě a čeká na své vyústění a vyústění nakonec přijde.“