Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol.
Psychologie reklamy
504 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Psychologie reklamy

3., rozšířené a aktualizované vydání

Nakladatel
Grada, 2007

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

Čti víc

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

Čti víc
504 Kč

Běžná cena Běžně 504 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Manažeři, specialisté a studenti marketingu se seznámí s novými směry marketingové komunikace a s příklady efektivních kampaní z posledních let, dozví se o účinnosti reklamy v denících, časopisech, rozhlase a televizi, získají aktuální výsledky testování reklamy, nové údaje z výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží a poznatky o účinnosti reklamy na internetu. Dále v knize naleznete informace o působení barev, příklady používaných psychologických metod a technik a přiblížení sociokulturních faktorů tvorby reklamy v mezinárodním srovnání. Publikace, jejíž hlavní autorka je nejuznávanější českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám dále odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zvuk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Čti víc

Všechny formáty tohoto titulu

Knihy

Kniha
2007
Vyprodané
Kniha
2002
Vyprodané
Další
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
294
Vazba
pevná vazba
Rozměr
170×245 mm
Hmotnost
697 g
ISBN
8024721965
Rok vydání
2007
Edice
Expert - Grada
Naše katalogové číslo
42593
Téma
reklama, obchod
Jazyk
čeština
Nakladatel
Grada

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,7 / 5

15 hodnocení

11
3
1
0
0

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc

„Tak jako nemáš jíst jen pro chuť, tak nesmíš číst jen pro zábavu.“

John Ruskin