Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Mezinárodní marketing - Bohumír Štědroň, C. H. Beck, 2018

408 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména... Číst víc

Nakladatel
C. H. Beck, 2018
Počet stran
320

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

408 Kč

Skladem 1 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024
Mezinárodní marketing - Bohumír Štědroň, C. H. Beck, 2018
408 Kč

Více o knize

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu.

Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu.

Kolektiv autorů: Černá, Baťa, Hlaváč, Janák, Kašík, Kostrecová, Říha, Říhová, Seifert, Višněvský, Voráček
Číst víc
Počet stran
320
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
148×210 mm
Hmotnost
527 g
ISBN
9788074004414
Rok vydání
2018
Naše katalogové číslo
311797
Jazyk
čeština
Nakladatel
C. H. Beck
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Mezinárodní marketing - Bohumír Štědroň, C. H. Beck, 2018
Velmi osobní kniha o zdraví - Margit Slimáková, BIZBOOKS, 2018
747 Kč

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
Mezinárodní marketing - Bohumír Štědroň, C. H. Beck, 2018
Velmi osobní kniha o zdraví - Margit Slimáková, BIZBOOKS, 2018
747 Kč

„Člověk nemůže správně myslet, správně milovat ani správně spát, pokud se správně nenajedl!“

Tři guineje / Vlastní pokoj - Virginia Woolfová, 2020
Tři guineje / Vlastní pokoj
Virginia Woolfová