Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, Verbum, 2015

199 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, Verbum, 2015
Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, Verbum, 2015

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Téma „Teorie a praxe v marketingové komunikaci“ završuje pomyslnou první část monografického edičního cyklu Protipóly marketingové komunikace. Předchozí kolektivní monografie... Číst víc

Nakladatel
Verbum, 2015
Počet stran
190

Téma „Teorie a praxe v marketingové komunikaci“ završuje pomyslnou první část monografického edičního cyklu Protipóly marketingové komunikace. Předchozí kolektivní monografie... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

199 Kč

U dodavatele > 5 ks
Posíláme do 1 – 5 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Lovec čertů - Juraj Červenák, Argo, 2024
Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, Verbum, 2015
199 Kč

Více o knize

Téma Teorie a praxe v marketingové komunikaci završuje pomyslnou první část monografického edičního cyklu Protipóly marketingové komunikace. Předchozí kolektivní monografie, „Žena a muž v marketingové komunikaci“, „Tradiční a nové v marketingové komunikaci“, „Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci“, „Globální a lokální v marketingové komunikaci“ a „Mládí a zralost v marketingové komunikaci“ přinesly dílčí pohledy na jednotlivé „antagonismy“, které je možné ve světě marketingové komunikace najít a definovat. Střet „teorie a praxe“ přináší rovinu, která tyto dílčí pohledy shrnuje a zároveň překračuje. Potkávání teorie a praxe je samozřejmě přítomné takřka ve všech odborných textech, které se (nejen) otázkou marketingové komunikace zabývají. Zároveň je otázka vztahu teoretického a praktického zásadní, protože, byť je teorie prakticky vždy vyabstrahována z praxe, se může leckomu jevit, že jsou světy teoretického a praktického v jistém rozporu. Důvodem může být například to, že svět marketingové a marketingově komunikační praxe se vyvíjí tak rychle, že na to svět teorie, pokud mu přisoudíme především roli definice a klasifikace pojmů, jen s obtížemi reaguje. Reálné jevy, které jsou ve světě marketingové komunikace přítomny, jsou navíc tak vzájemně provázané, že jejich klasifikaci obvykle nejde zpracovat zcela bezrozporně. V této monografii jsme chtěli ukázat, jak různě lze ve světě marketingové komunikace nahlížet na polaritu teorie a praxe. Jak je tomu již v této monografické řadě tradicí, na jednotlivých kapitolách pracoval autorský tým z několika českých, moravských a slovenských univerzit. Možných pohledů na věc by jistě bylo mnohem víc, proto ani náš přehled nemůže být a není vyčerpávající. Přesto věříme, že bude pro čtenáře dostatečně ilustrativní a podnětný.
Číst víc
Počet stran
190
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
210×148 mm
Hmotnost
264 g
ISBN
9788087500682
Rok vydání
2015
Edice
Protipóly marketingové komunikace
Naše katalogové číslo
296617
Jazyk
čeština
Nakladatel
Verbum
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, Verbum, 2015
Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, Nakladatelství VeRBum, 2010
323 Kč

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, Verbum, 2015
Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, Nakladatelství VeRBum, 2010
323 Kč

„Opravdu mě po dočtení dorazilo, že když skončíte se čtením, přejete si, aby byl autor váš úžasný kamarád a mohli jste mu zavolat, kdykoliv se vám chtělo.“

Kdo chytá v žitě - Jerome David Salinger, 2021
Kdo chytá v žitě
Jerome David Salinger