Hitmakeři - Derek Thompson
Hitmakeři
351 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Hitmakeři

Tajemství popularity v éře rozptylování

Na skladě
Nakladatel
Jan Melvil publishing, 2017

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní...

Čti víc

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní...

Čti víc
351 Kč

Běžná cena Běžně 369 Kč

Ušetříte 5 %
Na skladě, posíláme ihned
Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.

Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

Dozvíte se například:

- proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)

- že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu

- že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct
- jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí

- že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy

- jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele

- proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny

- jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu

- proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít

- že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu
Čti víc

Všechny formáty tohoto titulu

Přečtené knihy

Přečtená, jako nová
Na skladě, objednávejte ale rychle
295 Kč
-20 %

Knihy

Kniha
Na skladě, posíláme ihned
351 Kč
-5 %

E-knihy a audioknihy

Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?
EPUB
MOBI
269 Kč
Další
Kupte společně
683 Kč

Recenze, kritiky

„Thompson přiznává moc štěstěny, ale zároveň důkladně zkoumá nespočet faktorů, které činí námi kupované, oblíbené a sledované věci tak neodolatelnými: ať už jde o Facebook, televizní pořady jako Seinfeld, aplikace Bumble, a dokonce populární ukolébavky. Thompson ve své první knize, v Hitmakerech, řeší tuto záhadu pomocí řádného výzkumu, důvtipu a poutavých aforismů... je to úžasná kniha.“ — USA Today

„Hitmakeři jsou výpravou do světa populárních hitů. Skvělé čtení a zajímavépoznatky podložené řadou výzkumů. Knihu si musíte přečíst,ať už se sami pokoušíte o hit, anebo prostě pomáháte někomu jinému dobýt svět.“
Michal „Majkláč“ Novák, zakladatel Bandzone.cz

Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Originální název
Hit Makers: The Science of Popularity in an Age of Distraction
Počet stran
344
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
143×215 mm
Hmotnost
452 g
ISBN
9788075550262
Rok vydání
2017
Edice
Žádná velká věda
Naše katalogové číslo
272152
Téma
podnikání, osobnosti
Jazyk
čeština
Překlad
Nakladatel
Jan Melvil publishing

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,0 / 5

2 hodnocení

1
0
1
0
0

ondrej
21.7.2018
odporučam
každému kto sa zaujíma o marketing, hudbu, showbiznis, kultúru... Je písaná celkom pútavo a myslím, že to nnie je len kniha o hitoch ale samotná aj hitom je Čti víc

Čti víc
Čti víc
Kupte společně
683 Kč

„Vlastní univerzitou našeho života je sbírka knih.“

Thomas Carlyle