Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Hitmakeři - Derek Thompson, Jan Melvil publishing, 2017

300 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Hitmakeři

Tajemství popularity v éře rozptylování

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu... Číst víc

4,0 2 hodnocení
Nakladatel
Jan Melvil publishing, 2017
Počet stran
344

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

300 Kč

Skladem 1 ks
  • Osobní odběr 25. 6.
  • Na vaší adrese 25. 6.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
25. 6.
Partnerské knihkupectví
25. 6.
Odběrní místo PPL
25. 6.
Odběrní místo Zásilkovna
25. 6.
AlzaBox
25. 6.

Doručení na adresu

Kurýr GLS
25. 6.
Kurýr PPL
25. 6.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Více z kolekce

Nejlepší knihy o byznysu

15% sleva na audioknihy ke stažení - Martinus.cz, 2024

Více o knize

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.

Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

Dozvíte se například:

- proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)

- že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu

- že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct
- jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí

- že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy

- jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele

- proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny

- jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu

- proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít

- že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu
Číst víc
Originální název
Hit Makers: The Science of Popularity in an Age of Distraction
Počet stran
344
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
143×215 mm
Hmotnost
452 g
ISBN
9788075550262
Rok vydání
2017
Edice
Žádná velká věda
Naše katalogové číslo
272152
Jazyk
čeština
Překlad
Nakladatel
Jan Melvil publishing
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Hitmakeři - Derek Thompson, Jan Melvil publishing, 2017
Konec prokrastinace - Petr Ludwig, Jan Melvil publishing, 2013
608 Kč

Hodnocení

4,0 / 5

2 hodnocení

1
0
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

ondrej
Neověřený nákup
21.7.2018
odporučam
každému kto sa zaujíma o marketing, hudbu, showbiznis, kultúru... Je písaná celkom pútavo a myslím, že to nnie je len kniha o hitoch ale samotná aj hitom je Číst víc

Recenze, kritiky

„Thompson přiznává moc štěstěny, ale zároveň důkladně zkoumá nespočet faktorů, které činí námi kupované, oblíbené a sledované věci tak neodolatelnými: ať už jde o Facebook, televizní pořady jako Seinfeld, aplikace Bumble, a dokonce populární ukolébavky. Thompson ve své první knize, v Hitmakerech, řeší tuto záhadu pomocí řádného výzkumu, důvtipu a poutavých aforismů... je to úžasná kniha.“ — USA Today

„Hitmakeři jsou výpravou do světa populárních hitů. Skvělé čtení a zajímavépoznatky podložené řadou výzkumů. Knihu si musíte přečíst,ať už se sami pokoušíte o hit, anebo prostě pomáháte někomu jinému dobýt svět.“
Michal „Majkláč“ Novák, zakladatel Bandzone.cz

Nakladatelství Jan Melvil publishing

Číst víc
Kupte společně
Hitmakeři - Derek Thompson, Jan Melvil publishing, 2017
Konec prokrastinace - Petr Ludwig, Jan Melvil publishing, 2013
608 Kč

„Jejich životy jsou součástí mého příběhu a jiných příběhů, které se pod slunečnou oblohou vsouvají do jediného příběhu lidského života.“

Peníze od Hitlera - Radka Denemarková, 2021
Peníze od Hitlera
Radka Denemarková