Intuitivní reklama - Miloš Toman
Intuitivní reklama
283 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
283 Kč

Běžná cena Běžně 298 Kč

Ušetříte 5 %

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti.

Nová kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu opačnou, tedy jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního přijetí reklamy u zákazníků, ale také mnohem vyšší účinnosti. Stejně jako u ostatních přístupů je i zde základem psychologie, ovšem nikoli v podobě nástroje k získání převahy a oklamání zákazníka, ale jako prostředek navazující rovnoprávný dialog a spolupráci mezi dodavatelem a jeho zákazníkem. V době, kdy se stále častěji hovoří o přesycenosti reklamou a růstu odmítavých postojů k ní, je tento přístup jedním z receptů, jak krizi reklamy uniknout a naopak jí využít k svému prospěchu.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
250
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
147×205 mm
Hmotnost
295 g
ISBN
8072611399
Rok vydání
2006
Naše katalogové číslo
26531
Téma
reklama
Jazyk
čeština
Nakladatel
Management Press

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

5,0 / 5

3 hodnocení

3
0
0
0
0
Čti víc
Čti víc

„Slova knih nás vždy vzruší, důležité však je, aby nás změnila. “

Konfucius