Knihy
E-knihy
379 Kč

Běžná cena Běžně 399 Kč

Ušetříte 5%

Na skladě, posíláme ihned

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • dárek ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální

Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace.
Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa.

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů:
Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol.
Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky.
Levnější je zákazníka si udržet nežli jej získat.
Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků.
S kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning).
Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný.
Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody.
Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí.
20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.
Čti víc
Kupte společně
Jak se budují značky - Byron Sharp
Brand New - Wally Olins
678 Kč
Ušetříte 20 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Originální název
How Brands Grow
Rozměr
160×235 mm
ISBN
9788073906184
Naše katalogové číslo
260300
Počet stran
248
Hmotnost
635 g
Rok vydání
2018
Vazba
pevná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Omega

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,7 / 5

3 hodnocení

2
1
0
0
0

Lucia
5.6.2019
Povinne čítanie každého marketera. Autor v nej svojim dlhoročným výskumom v oblasti predaja a reklamy dokazuje, že bežne zaužívané vzorce nefungujú úplne tak ako by sme si predstavovali a vyvracia to na konkrétnych príkladoch z praxe. Ak pracujete v oblasti reklamy, marketingu alebo plánujete posunúť a rozvinúť svoj biznis, určite odporúčam.
Čti víc
Adam Polakovič
23.6.2018
Najlepsia kniha o marketingu ktoru som cital.
Tato kniha neobsahuje top 10 "bullshitov" pre rast značky.
Ale reálne marketingové zákony (podložené dátami), ktoré využívajú veľké značky vďaka ktorým vyrástli. Nie je to jednoduché čítanie, aj keď dosť pútavé. Je hlavne pre tých čo sa radi učia a chcú sa posunúť na výší level.

Osobne túto knihu hltám kapitolu po kapitole. Zriedka sa stane, že kapitolu nedočítam na jedno posedenie.

Či ste junior alebo senior, táto kniha by mala byť v knižnici každého dobrého marketéra.
Čti víc
Richard Mareček
3.4.2018
Najdôležitejšia kniha marketingu za uplynulých aspoň 20 rokov
Ak marketér nechce byť hlúpy, číta knihy Byrona Sharpa. Obsahujú zistenia na základe tvrdých dát, žiadnu ezoteriku, dojmológie ani bullshit.
(Nemôžem hodnotiť kvalitu prekladu, keďže som knihu čítal v origináli).
Čti víc

Čti víc
Čti víc
Kupte společně
Jak se budují značky - Byron Sharp
Brand New - Wally Olins
678 Kč
Ušetříte 20 Kč

„Knihy je třeba číst s takovou rozvahou a opatrností, s jakou byly napsány. “

Johann Gottfried Von Herder