Web ostrý jako břitva - Jan Řezáč
Web ostrý jako břitva
841 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Web ostrý jako břitva

První česká kniha o návrhu webu

Nakladatel
Baroque Partners, 2016

„Webdesign není jednoduchý, jen podceňovaný. A právě nadešel čas to změnit. Napsal jsem totiž první českou knihu o návrhu webu. Začínajícím webdesignerům ukáže cestu, zkušeným doplní mezery a zadavatelům ušetří statisíce za špatně navržený web nebo...

Čti víc

841 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

„Webdesign není jednoduchý, jen podceňovaný. A právě nadešel čas to změnit. Napsal jsem totiž první českou knihu o návrhu webu. Začínajícím webdesignerům ukáže cestu, zkušeným doplní mezery a zadavatelům ušetří statisíce za špatně navržený web nebo nesmyslný tendr.“

Zastavme perpetuum mobile na mizerné weby.
I zkušenější webdesigner občas podlehne Dunning-Krugerovu efektu. Tedy „netuší, že netuší, že netuší“. Zadavatelé omezí výběrové řízení na grafiku hlavní strany a výsledek hodnotí jako líbí/nelíbí. Kniha Web ostrý jako břitva to změní. A pomůže oběma stranám najít společnou řeč.

Webdesigneři
Po přečtení knihy budete rozdýchávat ztrátu iluzí o webdesignu. Ale zamyšlení nad svým procesem návrhu a doporučená literatura v každé kapitole vás vystřelí na dráhu úspěšného webdesignera.

Inspirujte se tipy, které jsem sbíral 10 let. Technika WBS usnadní nacenění webu, začnete brát vážně projektový trojimperativ a k návrhu přiberete metody Zlatých kruhů, Design studia nebo See-Think-Do framework.

Sepsal jsem svůj rámec pro návrh webu, který vás provede malou zakázkou i projektem za statisíce. Webdesigneři, grafici, analytici, kodéři a copywriteři tak lépe pochopí kontext své práce v týmu a celém procesu.

Zadavatelé projektů
Ujasníte si obchodní strategii, vlastní branding a archetyp značky. Lépe pak internetovou prezentaci zasadíte do svého marketingu a připravíte dokonalé podklady pro webdesignera.

Dozvíte se, proč příprava webu trvá déle než 3 měsíce a jak nastavit projektový rámec. Hodnocení webu změníte z posuzování grafiky na měření KPI a snížíte rizika, která by váš projekt ohrozila.

Navrhuje vám webdesigner uživatelský výzkum a vám to připadá zbytečné? Díky knize si i jako laik snadno ověříte, že váš dodavatel odvádí profesionální práci. A stačí k tomu jen pár kapitol, které vám dají potřebný rozhled.
Čti víc

Všechny formáty tohoto titulu

Knihy

Kniha 2016

Vyprodané

Kniha 2014

Vyprodané

Další
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
216
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
215×285 mm
Hmotnost
662 g
ISBN
9788027006441
Rok vydání
2016
Naše katalogové číslo
258021
Téma
reklama, UX
Jazyk
čeština
Nakladatel
Baroque Partners
Pro koho
pro začátečníky

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,2 / 5

14 hodnocení

8
3
2
0
1

Roman Plencner
23.4.2020
Vynikajúca kniha nielen o webdesigne
Jedna z najlepších kníh pre každého, kto vytvára webstránky a ich obsah, alebo si webstránku objednal či chce objednať od dodávateľa. Vynikajúco napísaná kniha, nesmierne užitočná, asi najdôležitejšia kniha o návrhu úspešne fungujúceho webu na českom a slovenskom trhu. Čti víc
Šimon
26.6.2017
Nepomôže Vám s Webom ...
S tejto knihy som bol veľmi sklamaný. Autor sa vyzná v obore, ale nevie to absolútne podať. Celá kniha mi prišla ako samochvála autora. Ja som sa nedozvedel nič konkrétne, ako sa zlepšiť vo webdesigne. Väčšie sklamanie s knihy som ešte nemal. Čti víc
Martin
22.1.2017
Kniha je dobrá
Je ale príliš teoretická. Autor sa asi rád počúva -číta. Je asi lepší prezentér ako odborník, ale to na tejto knihe neubralo dôležitosti. Keby si tuto knihu precitali marketéri na Slovensku a aplikovali by iba 20% do svojich webov, bola by tu radosť chodiť na slovenské stránky. Myslím, že kniha je dostatočne zrozumiteľná aj logická. Inak ak autorovi pošlete potvrdenie o nákupe, posle vám kód na jej elektronickú verziu zadarmo. Čti víc
Karol Vörös
26.7.2015
Skvelá kniha
Výborná kniha nabitá informáciami, skúsenosťami autora a odkazmi na ďalšiu literatúru. Kniha sa mi stala pomôckou, na ktorú sa obraciam pri návrhu webu a jeho konzultáciach. Určite pobaví aj vizuálna stránka knihy, ktorá obsahuje množstvo ilustrácií a hrátok s typografiou. Jedna z mojich TOP 2015. Čti víc
katarína
20.12.2014
poučné
naozaj veľmi poučné nie len pre webdesigneróv a nás ako zákazníkov, ale veľmi je zaujímavé sledovať aj morálnu hodnotu, ktorú autor dáva čitateľovi. Som laik, ale kniha je naozaj veľmi čitateľne napísaná. Odporúčam všetkým čo si idú dať robiť web, toto im otvorí OČI... Čti víc
jozo helenin
26.10.2014
Názor čitateľa
je to jedna z najlepsich knih tohoto druhu, nelutujem investicie ani do tejto ani do podobnych (Mario Rožensky Affiliate..., Medonosny marketing..., Obsahovy marketing... a podobne tituly) Naozaj vdaka autorom a vdaka vydavatestvu a vdaka Martinusu. Vrelo odporucam Čti víc

Čti víc

„Četba dobré knihy je ustavičný dialog, při kterém nás kniha oslovuje a naše duše odpovídá. “

André Maurois