Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Web ostrý jako břitva - Jan Řezáč, Baroque Partners, 2016

841 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Web ostrý jako břitva - Jan Řezáč, Baroque Partners, 2016
Web ostrý jako břitva - Jan Řezáč, Baroque Partners, 2016

Web ostrý jako břitva

První česká kniha o návrhu webu

„Webdesign není jednoduchý, jen podceňovaný. A právě nadešel čas to změnit. Napsal jsem totiž první českou knihu o návrhu webu. Začínajícím webdesignerům ukáže cestu, zkušeným... Číst víc

4,3 15 hodnocení
Nakladatel
Baroque Partners, 2016
Počet stran
216

„Webdesign není jednoduchý, jen podceňovaný. A právě nadešel čas to změnit. Napsal jsem totiž první českou knihu o návrhu webu. Začínajícím webdesignerům ukáže cestu, zkušeným doplní mezery a zadavatelům ušetří statisíce za špatně navržený web nebo... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Další knižní vydání
Web ostrý jako břitva - Jan Řezáč, Baroque Partners, 2014
Brožovaná vazba
Čeština, 2014
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Úklid pro klid - Kateřina Brožová, Grada, 2024

Více o knize

„Webdesign není jednoduchý, jen podceňovaný. A právě nadešel čas to změnit. Napsal jsem totiž první českou knihu o návrhu webu. Začínajícím webdesignerům ukáže cestu, zkušeným doplní mezery a zadavatelům ušetří statisíce za špatně navržený web nebo nesmyslný tendr.“

Zastavme perpetuum mobile na mizerné weby.
I zkušenější webdesigner občas podlehne Dunning-Krugerovu efektu. Tedy „netuší, že netuší, že netuší“. Zadavatelé omezí výběrové řízení na grafiku hlavní strany a výsledek hodnotí jako líbí/nelíbí. Kniha Web ostrý jako břitva to změní. A pomůže oběma stranám najít společnou řeč.

Webdesigneři
Po přečtení knihy budete rozdýchávat ztrátu iluzí o webdesignu. Ale zamyšlení nad svým procesem návrhu a doporučená literatura v každé kapitole vás vystřelí na dráhu úspěšného webdesignera.

Inspirujte se tipy, které jsem sbíral 10 let. Technika WBS usnadní nacenění webu, začnete brát vážně projektový trojimperativ a k návrhu přiberete metody Zlatých kruhů, Design studia nebo See-Think-Do framework.

Sepsal jsem svůj rámec pro návrh webu, který vás provede malou zakázkou i projektem za statisíce. Webdesigneři, grafici, analytici, kodéři a copywriteři tak lépe pochopí kontext své práce v týmu a celém procesu.

Zadavatelé projektů
Ujasníte si obchodní strategii, vlastní branding a archetyp značky. Lépe pak internetovou prezentaci zasadíte do svého marketingu a připravíte dokonalé podklady pro webdesignera.

Dozvíte se, proč příprava webu trvá déle než 3 měsíce a jak nastavit projektový rámec. Hodnocení webu změníte z posuzování grafiky na měření KPI a snížíte rizika, která by váš projekt ohrozila.

Navrhuje vám webdesigner uživatelský výzkum a vám to připadá zbytečné? Díky knize si i jako laik snadno ověříte, že váš dodavatel odvádí profesionální práci. A stačí k tomu jen pár kapitol, které vám dají potřebný rozhled.
Číst víc
Počet stran
216
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
215×285 mm
Hmotnost
662 g
ISBN
9788027006441
Rok vydání
2016
Naše katalogové číslo
258021
Jazyk
čeština
Nakladatel
Baroque Partners
Pro koho
pro začátečníky
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,3 / 5

15 hodnocení

9
3
2
0
1

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

13.10.2021
Výhľad z vrchu kopca do krajiny webdesignu
Webdesign v dnešných dňoch je už pomerne rozsiahly odbor. Formálne vzdelávanie stále prakticky neexistuje a tak bohu vďaka za knihy tohto typu. Je to taký rozhľad z vrchu kopca do krajiny webdesignu. Nie je to návod ako sa dostať na konkrétne miesto. Ukáže vám ale že toto miesto existuje, aký je jeho význam a odporučí vám inú knihu/zdroj ak chcete ísť do hĺbky. Presne to, čo som v tomto čase potreboval. Číst víc
Roman Plencner
Neověřený nákup
23.4.2020
Vynikajúca kniha nielen o webdesigne
Jedna z najlepších kníh pre každého, kto vytvára webstránky a ich obsah, alebo si webstránku objednal či chce objednať od dodávateľa. Vynikajúco napísaná kniha, nesmierne užitočná, asi najdôležitejšia kniha o návrhu úspešne fungujúceho webu na českom a slovenskom trhu. Číst víc
Šimon
Neověřený nákup
26.6.2017
Nepomôže Vám s Webom ...
S tejto knihy som bol veľmi sklamaný. Autor sa vyzná v obore, ale nevie to absolútne podať. Celá kniha mi prišla ako samochvála autora. Ja som sa nedozvedel nič konkrétne, ako sa zlepšiť vo webdesigne. Väčšie sklamanie s knihy som ešte nemal. Číst víc
Martin
Neověřený nákup
22.1.2017
Kniha je dobrá
Je ale príliš teoretická. Autor sa asi rád počúva -číta. Je asi lepší prezentér ako odborník, ale to na tejto knihe neubralo dôležitosti. Keby si tuto knihu precitali marketéri na Slovensku a aplikovali by iba 20% do svojich webov, bola by tu radosť chodiť na slovenské stránky. Myslím, že kniha je dostatočne zrozumiteľná aj logická. Inak ak autorovi pošlete potvrdenie o nákupe, posle vám kód na jej elektronickú verziu zadarmo. Číst víc
Karol Vörös
Neověřený nákup
26.7.2015
Skvelá kniha
Výborná kniha nabitá informáciami, skúsenosťami autora a odkazmi na ďalšiu literatúru. Kniha sa mi stala pomôckou, na ktorú sa obraciam pri návrhu webu a jeho konzultáciach. Určite pobaví aj vizuálna stránka knihy, ktorá obsahuje množstvo ilustrácií a hrátok s typografiou. Jedna z mojich TOP 2015. Číst víc
katarína
Neověřený nákup
20.12.2014
poučné
naozaj veľmi poučné nie len pre webdesigneróv a nás ako zákazníkov, ale veľmi je zaujímavé sledovať aj morálnu hodnotu, ktorú autor dáva čitateľovi. Som laik, ale kniha je naozaj veľmi čitateľne napísaná. Odporúčam všetkým čo si idú dať robiť web, toto im otvorí OČI... Číst víc
jozo helenin
Neověřený nákup
26.10.2014
Názor čitateľa
je to jedna z najlepsich knih tohoto druhu, nelutujem investicie ani do tejto ani do podobnych (Mario Rožensky Affiliate..., Medonosny marketing..., Obsahovy marketing... a podobne tituly) Naozaj vdaka autorom a vdaka vydavatestvu a vdaka Martinusu. Vrelo odporucam Číst víc

„Prázdná ranní knihovna má v sobě něco, co mě vždycky hluboce zasáhne. Tiše a klidně tu odpočívají všechna slova, všechny myšlenky.“

Kafka na pobřeží - Haruki Murakami, 2017
Kafka na pobřeží
Haruki Murakami