Knihy
E-knihy
541 Kč

Běžná cena Běžně 569 Kč

Ušetříte 5%

Posíláme do pěti dní

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • dárek ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Autor sa snažil v tejto publikácii systematicky analyzovať problematiku možnej aplikácie marketingových prístupov v nekomerčnej sfére, t.j. vo verejnom sektore. V monografii sú okrem základných marketingových východísk spracované socioekonomické a verejno-politické aspekty uplatňovania marketingových nástrojov, resp. prístupov v podnikaní a v činnostiach inštitúcií verejnej ekonomiky. Forma a rozsah spracovania predkladanej monografie ponúka zorientovanie sa v problematike verejnej politiky a marketingu.
Čti víc
Kupte společně
Problémy marketingu vo verejnom sektore - Dušan Masár
Som mama - Kristína Farkašová
951 Kč
Ušetříte 50 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
164
Hmotnost
326 g
Rok vydání
2013
Vazba
pevná vazba
Jazyk
slovenský
Nakladatelství
Vysoká škola Danubius
Rozměr
148×210 mm
ISBN
9788089267941
Naše katalogové číslo
220587

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Čti víc
Kupte společně
Problémy marketingu vo verejnom sektore - Dušan Masár
Som mama - Kristína Farkašová
951 Kč
Ušetříte 50 Kč

„Čteš-li knihu napoprvé, poznáš nového přítele, čteš-li ji podruhé, potkáš starého. “

Čínské přísloví