Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal, C. H. Beck, 2015

289 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal, C. H. Beck, 2015
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal, C. H. Beck, 2015

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické... Číst víc

Nakladatel
C. H. Beck, 2015
Počet stran
112

Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

289 Kč

U dodavatele 2 ks
Posíláme do 5 – 6 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Lovec čertů - Juraj Červenák, Argo, 2024
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal, C. H. Beck, 2015
289 Kč

Více o knize

Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve státní správě a v různých zájmových sdruženích.
Učebnice se věnuje první fázi marketingového výzkumu, tedy sběru dat. Jedná se totiž o činnost, která zásadním způsobem rozhoduje o úspěšnosti celého výzkumu. Pokud bychom ji podcenili, mohly by se další fáze výzkumu stát jen analýzou nepřesných údajů, a mohlo by se tak dojít ke zcela zkresleným závěrům.
Kniha přehledným a systematickým způsobem seznamuje čtenáře s metodami a technikami sběru marketingových dat. Klíčová část se zabývá metodikou tvorby výběrových souborů. Jsou popsány a vysvětleny postupy aplikace náhodného výběru, systematického, kvótního a stratifikovaného výběru. Je ukázáno, jak v reálném marketingovém prostředí tyto znalosti aplikovat. Jsou také přiblíženy základní principy pro vytvoření dotazníku, jsou uvedeny typy otázek a způsob jejich jazykové a logicky správné formulace. Stranou nezůstává ani metoda sběru informací prostřednictvím pozorování a experimentu. Pozornost je věnována i výzkumům kvalitativním. Je vysvětlen proces rekrutace respondentů, příprava scénáře pro kvalitativní rozhovor, zásady vedení skupinové diskuze i individuálního rozhovoru. Jsou objasněny techniky, které se pro získání kvalitativního typu informací používají. Přiblíženy jsou také moderní metody získávání primárních informací založené na pokročilejších technologiích, např. neuromarketing či face tracking.
Na závěr jsou stručně zmíněny také národní výzkumné projekty „Maloobchodní audit“, „Panel domácností“ a měření sledovanosti médií, s cílem vysvětlit jejich praktické uplatnění a využití výsledků v marketingové praxi. Poslední kapitola se zabývá etikou v marketingovém výzkumu.
K jednotlivým pasážím jsou přiřazeny i reálné příklady z výzkumné praxe.

Rámcový obsah
1. Marketing a marketingový výzkum
2. Fáze a účastníci marketingového výzkumu
3. Základní členění dat
4. Kvantitativní výzkum formou dotazování
5. Kvalitativní výzkum
6. Další metody sběru primárních dat
7. Velké výzkumné projekty národního i globálního významu
8. Etika marketingového výzkumu
Číst víc
Počet stran
112
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
165×240 mm
Hmotnost
201 g
ISBN
9788074005855
Rok vydání
2015
Edice
Beckovy ekonomické učebnice
Naše katalogové číslo
218478
Jazyk
čeština
Nakladatel
C. H. Beck
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal, C. H. Beck, 2015
Big Data Marketing - Lisa Arthur, John Wiley & Sons, 2013
1 084 Kč

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal, C. H. Beck, 2015
Big Data Marketing - Lisa Arthur, John Wiley & Sons, 2013
1 084 Kč

„Lžeme si o pravdě. Říkáme si, že to máme pod kontrolou, když ve skutečnosti… nemáme pod kontrolou vůbec nic.“

Odvrácená tvář lásky - Colleen Hoover, 2020
Odvrácená tvář lásky
Colleen Hoover