Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Webcopywriting pro samouky - Pavel Šenkapoun, Zoner Press, 2015

286 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Webcopywriting pro samouky - Pavel Šenkapoun, Zoner Press, 2015
Webcopywriting pro samouky - Pavel Šenkapoun, Zoner Press, 2015

Webcopywriting pro samouky

Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle). Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste... Číst víc

Nakladatel
Zoner Press, 2015
Počet stran
208

Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle). Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

286 Kč

U dodavatele > 5 ks
Posíláme do 4 – 5 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024
Webcopywriting pro samouky - Pavel Šenkapoun, Zoner Press, 2015
286 Kč

Více o knize

Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle).

Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo.

Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.
Číst víc
Počet stran
208
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
168×230 mm
Hmotnost
423 g
ISBN
9788074131769
Rok vydání
2015
Naše katalogové číslo
217516
Jazyk
čeština
Nakladatel
Zoner Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

JADRO
Neověřený nákup
9.11.2020
Zavádzanie
Už samotný názov zavádza. Príšerná audiokniha. Minimálne sa venuje tomu, čo deklaruje. Autor prevažne poučuje v oblasti marketingu. Škoda strácať čas počúvaním tejto knihy. Číst víc

„Kdosi řekl, že deprese a krize nejsou nic jiného než neschopnost vidět vlastní budoucnost v růžových barvách.“

Exit West - Mohsin Hamid, 2018
Exit West
Mohsin Hamid