Vánoce
Copywriting - Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora
Copywriting

299 Kč

Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Copywriting

Pište texty, které prodávají

Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen... Číst víc

4,3 9 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2015
Počet stran
232

Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština
299 Kč

239 Kč

-20 %
Na skladě, objednávejte ale rychle
Stíháme do Vánoc
Další přečtené knihy (2)
Copywriting - Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora
Brožovaná vazba
Mírně opotřebovaná Čeština, 2015
Na skladě
-35 %

194 Kč


Copywriting - Anna Sálová, Zuzana Veselá, Michaela Raková
Brožovaná vazba
Výborný stav Čeština, 2020
Na skladě
-20 %

399 Kč

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • Doprava zdarma k nákupu od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Vánoční skřítci doporučují

Více o knize

Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit. Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat, orientovat na cílové publikum a předat požadovanou informaci. V knize najdete ke všem probíraným tématům spousty příkladů z praxe, na kterých výklad snadno pochopíte v širších souvislostech.
Publikace vás mimo jiné naučí:
  • Orientovat se v základech marketingu a copywritingu
  • Vyhnout se chybám, které snižují kvalitu vašich textů
  • Přizpůsobit podobu copy cílovému nasazení
  • Optimalizovat webové texty pro cílové publikum i vyhledávače
  • Vytvářet copy přímo pro internetové obchody
  • Využít potenciál sociálních sítí
  • Tvořit publikační plán a obsahovou strategii
  • Měřit účinnost svých textů a vyhodnocovat jejich přínos
Číst víc
Počet stran
232
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
167×225 mm
Hmotnost
373 g
ISBN
9788025145890
Rok vydání
2015
Věkové doporučení
15+
Naše katalogové číslo
213041
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,3 / 5

9 hodnocení

5
2
0
1
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Miroslava
17.8.2020
Skvelý úvod do copywritingu
Ak chcete zistiť o čom je copywriting, čo znamenajú jednotlivé pojmy v marketingu a získať dobré tipy ako na to, táto kniha je práve pre vás:) Je systematicky a prehľadne členená na kapitoly a celkovo sa dobre číta:) Číst víc
Gregor Anton Grinč
15.6.2020
Kniha o všetko a o ničom
Ověřený nákup
Ak sa snažíte písať copy pre všetkých, dopadne to tak, že dokopy nepíšete pre nikoho.

Túto vetu som parafrázoval z knihy. A presne takto by som charakterizoval túto knihu. Autori sa snažia obsiahnuť v knihe všetko a výsledkom je to, že táto kniha je len "líznutím" podstatných tém. Ak vás len povrchovo zaujíma o čom copywriting je, tak táto kniha je pre vás. Však ak chcete pochopiť prečo určité veci fungujú ako fungujú, prečo by som tam nemal písať toto ale toto a atď., táto kniha nie je pre vás.

Ja som chcel vedieť ako a prečo určité veci fungujú a nefungujú. A z tejto knihy som si odniesol len veľmi málo, keď vôbec niečo.

Poznámka: Plus samotnú knihu by som charakterizoval ako zbierku blog postov čo mi zároveň dosť vadilo. Od knihy by som čakal inú štylizáciu textu.
Číst víc
11.12.2015
Super kniha
S knihou som veľmi spokojný a naplnila moje očakávania. Je plná návodov a odporúčaní, ako písať svoje vlastné texty na soc. sieťach, emailov a podobne. Odporúčam si kúpiť túto knihu. Číst víc
Lýdia
26.11.2015
Absolútne praktická príručka plná inšpirujúcich nápadov
Táto knižka je naozaj podareným úvodom do písania akýchkoľvek textov, či už na svoju stránku, na sociálne siete, na plagáty alebo aj do emailov adresovaných zákazníkom. Autori sú zjavne majstrami vo svojom remesle, lebo celá kniha je napísaná presne tak, ako odporúčajú písať svoje texty čitateľom. Ak zvažujete vytvorenie vlastnej webovej stránky alebo chcete vylepšiť svoju už existujúcu stránku, neviem si predstaviť lepší zdroj informácií. Najviac oceňujem množstvo príkladov z praxe, ukážky dobrých a zlých titulkov či textov, tipov na konkrétne nástroje a programy, ktoré viete priamo využiť (napr. na monitorovanie efektívnosti svojich textov). Jedna z najužitočnejších a obsahovo najrelevantnejších kníh, aké som na túto tému čítala. Veľmi odporúčam! Číst víc

Číst víc

„A tak se snažím být laskavý ke všemu, co vidím, a ve všem, co vidím, vidím jeho.“

Malý život - Hanya Yanagihara
Malý život
Hanya Yanagihara