Knihy
E-knihy
567 Kč

Běžná cena Běžně 597 Kč

Ušetříte 5%

Posíláme do 10 dní

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • dárek ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Publikácia sa venuje kvalite služieb. Prostredníctvom štruktúrovaného prístupu prechádza jednotlivými fázami riadenia služby od jej návrhu až po zlepšovanie služieb. Využitím analýzy medzier sa postupne odhaľuje poteciál zlyhávania v systéme riadenia služby. Pri najčastejšie sa vyskytujúcich nedostatkoch sú na základe výskumu a skúseností odporúčané opatrenia, ktoré je potrebné vykonať na vytvorenie dobrých predpokladov dosiahnutia spokojnosti zákazníka a tým aj podnikateľského úspechu organizácie poskytovateľa služby. Príklady používané v publikácii sú z rôznych oblastí služieb, ale tak, aby sa preukázali spoločné východiská na zlepšovanie kvality služieb.
Čti víc
Kupte společně
Kvalita služieb - trvalá výzva - Miroslav Hrnčiar
Ako prekonať stavy utrpenia - Janka Kajánková
732 Kč
Ušetříte 85 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
157
Hmotnost
445 g
Rok vydání
2014
Vazba
pevná vazba
Jazyk
slovenský
Nakladatelství
EDIS
Rozměr
177×250 mm
ISBN
9788055408101
Naše katalogové číslo
204858

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Čti víc
Kupte společně
Kvalita služieb - trvalá výzva - Miroslav Hrnčiar
Ako prekonať stavy utrpenia - Janka Kajánková
732 Kč
Ušetříte 85 Kč

„Pro čtenáře je dobrá kniha nejlevnějším koníčkem, pro autora nejdražším. “

Gabriel Laub