Stihnou dárky přijít do Vánoc?
Kurýr PPL: NEGARANTUJEME Zásilkovna: ANO Česká pošta: NEGARANTUJEME
Knihy
E-knihy

Ogilvy on Advertising

PRION, 2007
Nakladatel
PRION, 2007

A guide which explains how to create advertising that works, how to run an agency, how to write successful copy, and what the future holds for the advertising industry.

Čti víc

684 Kč
Nestíháme do Vánoc :(

Dodání může trvat více než tři týdny

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

A guide which explains how to create advertising that works, how to run an agency, how to write successful copy, and what the future holds for the advertising industry.
Čti víc
Kupte společně
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy
Nůž - Jo Nesbo
1 043 Kč
Ušetříte 90 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
244
Hmotnost
617 g
Rok vydání
2007
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
anglický
Nakladatelství
PRION
Rozměr
184×241 mm
ISBN
9781853756153
Naše katalogové číslo
195280

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,9 / 5

13 hodnocení

12
1
0
0
0

Duri
28.4.2017
Klasika
Aj ked Ogilvy nepocul o PPC, SEO a dalsich trendoch dneska, jasne hovori co funguje a ked si to clovek premietne do kontextu dnesnych dni, zisit ze to tak stale je a jeho taktiky sa daju krasne vyuzit aj dnes na tieto "moderne nastroje".
Vela prikladov tvorby, kniha je dobre strukturovana, jasne napisana, dobre sa cita.
Čti víc
adrian
21.4.2011
premyslajte
ak chcete robit reklamu mali by ste pochopit jedno - reklama ma utocit na zakladne instinknty cloveka a tie sa nemenia - nemenili - a nikdy sa menit nebudu *- pokial by sa neupravil nas gen v buducnosti. Vzdy reagujeme v case smadu na svieze veci, v case chudoby na ponuky zarobit si, v case bohatsva chceme moc, v case moci chceme luxus a sny ludi su tak jednoduche - ze cokolvek si zoberiete na paskal dojdete k tomu ze problem je vo velkej vacsine v peniazoch. Vzdy je to hra s masovou skupinou ludi a ta sa chova VZDY inac ako jednotlivec.. Takze veci ze niekto napise podla mna to je blbost - neobstoja.. Dajte takych ludi 100 000 dokopy na jedno uzemie, a mozete vidiet zmeny v chovani.. a este bombonik - samozrejme existuju aj reklamy ktore oslovuju prave tych - ktori si myslia ze na nich reklamy nezaposobia resp. si myslia ze ich nezaujimaju.. nemusia.. reklama ma uplne iny ciel.. kazdy si proste nieco jedneho dna musi kupit - a vyhodte si zhlavy ze je to na zaklade vlastnej pravdy.. ovplyvneni su vsetci.. ci reklamou alebo niecim inym.. ;) Ogilvy pise prave o tom, ako to nezpackat.. po uvedeni vasej reklamy mate chciet vyssi predaj - a nie potlesk za peknu reklamu na ktorej sa vysantil grafik ktory o cielovych skupinach a osloveni prip. copywritingu vie velke kulove.... Čti víc

Čti víc
Kupte společně
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy
Nůž - Jo Nesbo
1 043 Kč
Ušetříte 90 Kč

„Jedni čtou, aby si zapamatovali, druzí proto, aby zapomněli. “

Heinrich Heine