Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Kreativita v reklamě - Pavel Horňák, Nakladatelství VeRBum, 2014

299 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Kreativita v reklamě - Pavel Horňák, Nakladatelství VeRBum, 2014
Kreativita v reklamě - Pavel Horňák, Nakladatelství VeRBum, 2014

Kreativita v reklamě

Tak teď se na chvilku zastavte a porozhlédněte se kolem sebe. Co vidíte? Já ve své pracovně postupně laskám pohledem plakáty, obrazy, fotografie a sošky indiánů, Divoký západ,... Číst víc

1,7 3 hodnocení
Nakladatel
Nakladatelství VeRBum, 2014
Počet stran
296

Tak teď se na chvilku zastavte a porozhlédněte se kolem sebe. Co vidíte? Já ve své pracovně postupně laskám pohledem plakáty, obrazy, fotografie a sošky indiánů, Divoký západ, tedy obaly knížek, CD a DVD, repliky zbraní, indiánské ozdoby, kalumet... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024

Více o knize

Tak teď se na chvilku zastavte a porozhlédněte se kolem sebe. Co vidíte? Já ve své pracovně postupně laskám pohledem plakáty, obrazy, fotografie a sošky indiánů, Divoký západ, tedy obaly knížek, CD a DVD, repliky zbraní, indiánské ozdoby, kalumet - indiánskou dýmku míru…
Ano, obklopujeme se nejen lidmi, které máme rádi, ale i předměty, které nám vytvářejí prostředí, do kterého se pak rádi vracíme. To, že nám vytvářejí prostředí je samozřejmě metaforou. Vytvořili jsme si ho sami nejdříve v našich myšlenkách, pak reálnou aktivitou, kterou jsme je získali a přinesli domů. Aspekt kreativity vidíme už tady v rovině našeho myšlení, když jsme si vzhled svého okolí vymysleli, pak když jsme předměty rozmisťovali, v samotných předmětech, ale i nyní, když se na své okolí díváme a žasneme. Přitom všechny předměty, které kolem sebe máme - knížky, hudba, filmy, obrazy, sochy, ale i počítač, na kterém právě píši, jsou výsledkem tvůrčí aktivity člověka. Kreativita je zkrátka všude kolem nás. Doprovází nás celým našim životem. A to je dobře. Podobně jako i reklama. To až tak dobré není. Neboť reklama je často vlezlá, nepravdivá, neetická, vulgární i málo kreativní.
Cílem této knížky je tedy přispět k tomu, aby reklama kolem nás byla kreativnější. Aby, když už musí prodávat, což je jejím konečným cílem to dělala na úrovni. Aby byla inteligentní, originální, pravdivá, užitečná i zábavná. Na základě množství výzkumných projektů, které jsem v rámci našich i mezinárodních grantů za ta léta vedl, poznatků ze svých výzkumů, knížek a studií o reklamě, ale i další odborné literatury i praxe reklamního textaře jsem se pokusil vytvořit publikaci o tvořivosti nejen v reklamě. Jejím přínosem by mělo být formulování vlastních teoretických postulátů, ale i praktické rady pro nás, co jsme se v reklamě ocitli. Na oblast reklamy jsem se snažil aplikovat nejen teoretické zdroje a vědecké poznatky z oblasti kreativity, ale i z oblasti pozitivního myšlení. Kreativita je nejen hledání a přinášení nových nápadů, postupů, ale často i boj. S okolím i se sebou samým. Zapalme si však nyní s ní dýmku míru a pokusme se v mírovém kouři najít její tajemství...
Číst víc
Počet stran
296
Vazba
pevná vazba
Rozměr
176×238 mm
Hmotnost
753 g
ISBN
9788087500491
Rok vydání
2014
Naše katalogové číslo
179568
Jazyk
čeština
Nakladatel
Nakladatelství VeRBum
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

1,7 / 5

3 hodnocení

0
0
1
0
2

Jak se líbila kniha vám?

„Existuje teorie, která tvrdí, že kdyby jednou někdo přišel na to, k čemu vesmír je a proč tu je, vesmír by okamžitě zmizel a jeho místo by zaujalo něco ještě mnohem bizarnějšího a nevysvětlitelnějšího. Existuje jiná teorie, která tvrdí, že už se to stalo.“