Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Holistická marketingová koncepce - Tomáš Barčík, Ústav práva a právní vědy, 2013

226 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Holistická marketingová koncepce - Tomáš Barčík, Ústav práva a právní vědy, 2013
Holistická marketingová koncepce - Tomáš Barčík, Ústav práva a právní vědy, 2013

Holistická marketingová koncepce

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější... Číst víc

Nakladatel
Ústav práva a právní vědy, 2013
Počet stran
112

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

226 Kč

U dodavatele
Posíláme do 15 – 20 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024
Holistická marketingová koncepce - Tomáš Barčík, Ústav práva a právní vědy, 2013
226 Kč

Více o knize

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.
Číst víc
Počet stran
112
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
150×230 mm
Hmotnost
215 g
ISBN
9788090524729
Rok vydání
2013
Edice
Právo a management
Naše katalogové číslo
177340
Jazyk
čeština
Nakladatel
Ústav práva a právní vědy
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.“

Harry Potter a Ohnivý pohár - J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor), 2022
Harry Potter a Ohnivý pohár
J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor)