Psychologie spotřebitele - Jitka Vysekalová
Psychologie spotřebitele
213 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Publikace renomované autorky přináší praktické poznatky k jednomu z ústředních témat marketingu a prodeje - jak lidé nakupují.

Čti víc
213 Kč
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Autorka objasňuje otázky jako: Můžeme lidem na celém světě nabízet stejné věci stejným způsobem? Proč dávají lidé přednost určité značce šamponu, když ta druhá má stejné složení a je levnější? Jaký význam má při rozhodování cena a co je „přiměřená cena“? Kniha je určena nejen marketingovým manažerům a specialistům, ale i těm čtenářům, kteří se chtějí zorientovat ve vlastní roli spotřebitele - k textu je připojen i „malý kurz sebeobrany spotřebitele“.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
284
Vazba
pevná vazba
Rozměr
170×230 mm
Hmotnost
538 g
ISBN
8024703939
Rok vydání
2004
Naše katalogové číslo
16152
Téma
řízení společnosti
Jazyk
čeština
Nakladatel
Grada

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,3 / 5

3 hodnocení

1
2
0
0
0
Čti víc
Čti víc

„Čtenář to má dobré - může si své autory vybrat. “

Kurt Tucholsky