Marketing - Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing
999 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Marketing

Philip Kotler

Philip Kotler, profesor mezinárodního marketingu na Nortwestern University, je jednou z nejvěších světových autorit v oblasti marketingu a marketingového řízení. Je autorem řady knih a článků v prestižních ekonomických časopisech. Působí také jako konzultant mnoha nadnárodních společností a...

Nakladatel
Grada, 2007

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení ...

Čti víc

999 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení ve firmách.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,7 / 5

28 hodnocení

22
3
3
0
0

Mgr. Rastislav Barilík
27.9.2015
Vyborna
Ověřený nákup
Knihu som si kupil este v roku 2006 a dodnes ju skutocne pouzivam na ziskanie zaujimavych inspiracii, pretoze to co je v nej iba definovane si clovek lepsie po nadobudnuti praxe vie pospajat. Čti víc
Lucia
25.3.2013
Názor čitateľa
Som veľmi spokojná s kúpou tejto knihy. Je výbroná čo do obsahu, taktiež forma, spôsob, akým sú témy vysvetlené. Využila som ju pri štúdiu na VŠ, no je super a zrozumiteľná aj pre tých, ktorých problematika markeitngu zaujíma Čti víc
9.3.2013
Názor čitateľa
biblia pre marketerov Čti víc
Tomáš Buranský
25.3.2008
Samozrejme výborné!
Výborná kniha! Hlavne pre ľudí, ktorí musia mať marketing v malíčku. Čti víc

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc

„Pro čtenáře je dobrá kniha nejlevnějším koníčkem, pro autora nejdražším. “

Gabriel Laub