Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Marketingová komunikace - Patrick De Pelsmacker, Maggie Geunes, Joeri Van den Bergh, Grada, 2003

395 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Marketingová komunikace - Patrick De Pelsmacker, Maggie Geunes, Joeri Van den Bergh, Grada, 2003
Přečtená
Marketingová komunikace - Patrick De Pelsmacker, Maggie Geunes, Joeri Van den Bergh, Grada, 2003

Marketingová komunikace
Přečtená

Marketingové komunikace jsou nejviditelnějším a nejdiskutovanějším nástrojem marketingového mixu. Kniha nabízí úplný přehled stavebních kamenů, technik a aplikací marketingových... Číst víc

4,6 5 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2003
Počet stran
584

Marketingové komunikace jsou nejviditelnějším a nejdiskutovanějším nástrojem marketingového mixu. Kniha nabízí úplný přehled stavebních kamenů, technik a aplikací marketingových komunikací, a to především v evropském kontextu. Číst víc

  • Pevná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Čeština

395 Kč

Cena nové knihy: 987 Kč
Skladem
Posíláme ihned

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024

Více o knize

Marketingové komunikace jsou nejviditelnějším a nejdiskutovanějším nástrojem marketingového mixu. Kniha nabízí úplný přehled stavebních kamenů, technik a aplikací marketingových komunikací, a to především v evropském kontextu. Jednotlivé kapitoly pokrývají všechny složky komunikačního mixu, včetně reklamy, public relations, sponzoringu, podpory prodeje, direct marketingu, komunikace na místech prodeje, výstav, osobního prodeje a interentové komunikace. Publikace je výsostně uživatelsky komfortní a přehledná, obsahuje příklady, případové studie, shrnutí kapitol a otázky k opakování. Případové studie se týkají například značek Pringles, Pepsi, Max, Mercedes, Pentene, Redbull, Yahoo! Kniha se nevyhýbá oblastem, které získávají na důležitosti, jako kupříkladu vytváření značky. Vynikajícím způsobem pokrývá specifické sektory a souvislosti, zvláště v oblasti mezinárodních marketingových komunikací a v oblasti komunikace mezi firmami (B2B). Je určena předem marketingovým a komunikačním manažerům všech úrovní řízení, brand manažerům, pracovníkům v oblasti médií, reklam, public relations, prodeje a pak také všem studentům, marketingu, managementu a podnikání
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,6 / 5

5 hodnocení

3
2
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Mgr. Rastislav Barilík
Ověřený nákup
27.9.2015
hodnotim skutocne velmi kladne
Knihu som si kupil este v roku 2006 a dodnes ju skutocne pouzivam na ziskanie zaujimavych inspiracii, pretoze to co je v nej iba definovane si clovek lepsie po nadobudnuti praxe vie pospajat. Číst víc
Neověřený nákup
19.12.2013
Názor čitateľa
Som rada, že som sa dostala k tejto knihe, aj keď je vypredaná. Páči sa mi štýl písania, prípadové štúdie, pomôže pri práci aj do školy... Číst víc
Anna Vlcková
Ověřený zákazník
21.3.2010
Názor čitateľa
naozaj veľmi dobre napisaná kniha. Myslím, že sa oplatilo dať za ňu toľko peňazí obsahuje prehľadné kapitoly, dopodrobna vysvetlené pojmy. Číst víc

Nakladatelství Grada

Číst víc

„A tak se snažím být laskavý ke všemu, co vidím, a ve všem, co vidím, vidím jeho.“

Malý život - Hanya Yanagihara, 2017
Malý život
Hanya Yanagihara