Knihy
E-knihy

Jak stvořit pecku na trhu

Jota, 2013
Nakladatel
Jota, 2013

Proč se některé výrobky a myšlenky mezi lidmi rozšíří jako vi- rus? Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? To, o čem si lidé povídají, způsobí, že jisté myšlenky...

Čti víc

248 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Proč se některé výrobky a myšlenky mezi lidmi rozšíří jako vi- rus? Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných?

To, o čem si lidé povídají, způsobí, že jisté myšlenky a zvyklosti se jaksi uchytí lépe. To, co si řekneme mezi sebou, nás zkrátka ovlivní více než reklamní kampaň. Dokážete o vašem produk- tu vymyslet takové informace, které se budou šířit řetězovou reakcí? Profesor Berger tvrdí, že je to ve vaší moci. Nezáleží na tom, zda provozujete malou restauraci, řídíte korporaci či poprvé kandidujete do funkce místního úřadu. Kroky, které vašemu výrobku nebo myšlence pomohou natolik, že se stane virovou, platí univerzálně.

Neuvěřitelné množství fascinujících informací, jak udělat z jakéhokoliv produktu, projektu a nápadu skutečnou pecku na trhu.

Z našeho blogu: Jak stvořit pecku na trhu?

Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Originální název
Contagious: Why Things Catch On
Rozměr
135×200 mm
ISBN
9788074623318
Naše katalogové číslo
149847
Počet stran
272
Hmotnost
300 g
Rok vydání
2013
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Jota

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

5,0 / 5

3 hodnocení

3
0
0
0
0
Čti víc
Čti víc

„K dobré knize je třeba dobrých čtenářů.“

Victor Hugo