Knihy
E-knihy

Skvělé služby

Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou

Grada, 2013
Nakladatel
Grada, 2013

Skvělé služby je první kniha o inovacích a designu služeb u nás. Najdete v ní spoustu praktických rad a tipů, jak dělat služby, které si vaši zákazníci zamilují a ke kterým se budou rádi vracet. Inspirujte se desítkami českých i zahraničních služeb...

Čti víc

238 Kč

Běžná cena Běžně 250 Kč

Ušetříte 5%

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné od 29 Kč
  • více než 500 výdejních míst
  • soutěž o knihy na celý rok 2019

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Skvělé služby je první kniha o inovacích a designu služeb u nás. Najdete v ní spoustu praktických rad a tipů, jak dělat služby, které si vaši zákazníci zamilují a ke kterým se budou rádi vracet. Inspirujte se desítkami českých i zahraničních služeb, které to myslí s klienty skutečně vážně a které dávají do inovací vždy něco navíc. Na tvorbě knihy se podílelo přes čtyřicet odborníků, manažerů a podnikatelů, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti. Najdete v ní také devět pečlivě vybraných moderních nástrojů pro zlepšování vašich služeb, které vám pomohou začít. Publikace Skvělé služby je zkrátka kniha, na kterou už dlouho čekáte.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

1,0 / 5

1 hodnocení

0
0
0
0
1

Tom
26.1.2014
samé teoretické žvásty
Kniha je odpad. Samé žvásty, chybné grafy a štatistiky, zlé vyvodené výsledky. Písali to ľudia, ktorým to moc nemyslí. Kniha nie je hodná ničoho. Ľutujem, že som ju kúpil a čítal.
Čti víc

Čti víc

„Knihy nás mění, polepšují a vylepšují, pokud jsme polepšení schopni a pokud o ně stojíme.“

Miroslav Horníček