Velký slovník marketingových komunikací - Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv
Velký slovník marketingových komunikací
349 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Velký slovník marketingových komunikací

Nakladatel
Grada, 2012

Další formáty

E-kniha
297 Kč

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní...

Čti víc

Další formáty

349 Kč

Vyprodané, je dostupné jako e-kniha.

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe.
Čti víc

Všechny formáty tohoto titulu

Knihy

Kniha

Vyprodané

E-knihy a audioknihy

PDF
EPUB
MOBI
297 Kč

Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?

Další
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
272
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
170×240 mm
Hmotnost
598 g
ISBN
9788024743547
Rok vydání
2012
Naše katalogové číslo
134719
Jazyk
český
Nakladatel
Grada

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

Marek
4.5.2013
Názor čitateľa
Top. Je tam fakt vsetko. Čti víc
j
7.1.2013
Názor čitateľa
must have pre študenta aj reklamátora Čti víc

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc

„Nikdy nepůjčuj knihy, protože nikdo ti je nikdy nevrátí. Jediné knihy v mé knihovně jsou ty, které mi půjčili jiní.“

Anatole France