Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková
Marketing v cestovním ruchu
351 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Marketing v cestovním ruchu

2. aktualizované a rozšírené vydání

Na skladě
Nakladatel
Grada, 2012

Další formáty

E-kniha
314 Kč

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního...

Čti víc

Další formáty

351 Kč

Běžná cena Běžně 369 Kč

Ušetříte 5 %

Na skladě, objednávejte ale rychle

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.
Čti víc

Všechny formáty tohoto titulu

Knihy

Kniha
Na skladě
-5 %
351 Kč

Na skladě, objednávejte ale rychle

E-knihy a audioknihy

PDF
EPUB
MOBI
314 Kč

Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?

Další
Kupte společně
631 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
320
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
170×240 mm
Hmotnost
550 g
ISBN
9788024742090
Rok vydání
2012
Naše katalogové číslo
134123
Jazyk
čeština
Nakladatel
Grada
Pro koho
pro začátečníky

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

5

Milujem knihy. Nepovažujem sa za odborníčku, ale čím viac čítam, tým viac si uvedomujem veľkosť sveta a bytia jedného človeka. Čím viac viem, tým viac neviem. Kniha je pre mňa ten najúžasnejší darček, neodsúdim žiadne dielo prv, než sa do jeho podstaty sama ponorím a niekedy si dokonca vyberám len podľa obalu. Každá kniha je pre mňa nový svet, nové myšlienky, nové postoje. Ľudia musia čítať, inak všetko, o čo sa spoločnosť snaží skončí len ako kampaň niekde na sociálnych sieťach...

Mária Kullová
10.4.2019
TOP PRE MARKETING
Aktuálna aj v roku 2019, napriek staršiemu ročníku vydania. Jedno z najlepších spracovaní množstva definícií a klasifikácií, ktorých je dnes na marketing - orientovaných portáloch priveľa. Skvelé ako základ a pre ďalšiu prácu v tejto oblasti. Čti víc

Čti víc
Čti víc
Kupte společně
631 Kč

„Vlastní univerzitou našeho života je sbírka knih.“

Thomas Carlyle