Marketing v energetice
Publikace vymezuje úlohu marketingu jako klíčové podnikatelské koncepce tržní ekonomiky.
Abychom vám mohli co nejlépe doporučovat knížky a též pro marketingové účely, si potřebujeme do vašeho prohlížeče uložit údaje - takzvané koláčky neboli cookies. Tyto údaje sdílíme i se třetími stranami a střežíme je jako oko v hlavě. Souhlasíte s jejich uložením?
Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.
Grada Publishing je největší nakladatelství odborné literatury působící v České republice, v roce 2010 bylo 2. největší mezi českými nakladateli vůbec. Působí také na Slovensku. Vzniklo roku 1991. Pokrývá široké spektrum odborné literatury z nejrůznějších oblastí lidské činnosti. V jeho produkci jsou tituly s právní tematikou, knihy ekonomické, tituly z oblasti financí a účetnictví, manažerské tituly, psychologické, zdravotnické, knihy s počítačovou tematikou, o architektuře a stavebnictví, knihy technické z nejrůznějších oborů a profesí. Tuto škálu doplňuje i naučně odborná literatura, která nabízí řadu publikací s velkým záběrem pro denní praktický život, např. sport a cestování.
Chtěli byste si prohlédnout všechny své recenze na jednom místě a podělit se o ně s ostatními čtenáři? Aktivujte si čtenářský profil, kde můžete mimo jiné sbírat knihomolské odznaky nebo zvyšovat svou knihomolskou úroveň.
Aktivovat čtenářský profil„Knihy je třeba číst s takovou rozvahou a opatrností, s jakou byly napsány. “
Johann Gottfried Von Herder