Knihy
E-knihy

Marketing v energetice

Grada, 2002
Nakladatel
Grada, 2002

Publikace vymezuje úlohu marketingu jako klíčové podnikatelské koncepce tržní ekonomiky.

Čti víc

384 Kč

Vyprodané, je dostupné jako e-kniha.

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

   Vycházi z obecného pojetí marketingového managementu, podstaty metod marketingového výzkumu, metod strategického plánová a implementace strategií v marketingovém mixu s ohledem na odvětví energetiky v souvislosti s nutností uplatnit tržní prostředí i v této oblasti. Kniha chce ukázat nutnost uplatnění marketingu v oblasti energetiky jako základní koncepce managementu a současně ukázat na specifické přístupy k předmětu, metodám a nástrojům marketingu v této oblasti (specifika marketingového výzkumu, segmentace trhu, výrobkové a sortimentní politiky, metod volby výrobkové strategie, nástrojů komunikační politiky, tvorby ceny).
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
248
Hmotnost
388 g
Rok vydání
2002
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Grada
Rozměr
170×230 mm
ISBN
802470370x
Naše katalogové číslo
12707

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc

„Knihy je třeba číst s takovou rozvahou a opatrností, s jakou byly napsány. “

Johann Gottfried Von Herder