Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Senior - zákazník budoucnosti - Andreas Reidl, BIZBOOKS, 2012

166 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Senior - zákazník budoucnosti - Andreas Reidl, BIZBOOKS, 2012
Přečtená
Senior - zákazník budoucnosti - Andreas Reidl, BIZBOOKS, 2012

Senior - zákazník budoucnosti
Přečtená

Marketing orientovaný na generaci 50+

Jsou starší lidé jako cílová skupina pro marketing vaší firmy zajímaví? Nevíte si rady s tím, jak chytře a účinně řídit marketingové aktivity, abyste získali nějakou část z... Číst víc

Nakladatel
BIZBOOKS, 2012
Počet stran
256

Jsou starší lidé jako cílová skupina pro marketing vaší firmy zajímaví? Nevíte si rady s tím, jak chytře a účinně řídit marketingové aktivity, abyste získali nějakou část z tohoto neustále se zvětšujícího podílu na trhu spotřebitelů?... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

166 Kč

Skladem
Posíláme ihned

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024

Více o knize

Jsou starší lidé jako cílová skupina pro marketing vaší firmy zajímaví? Nevíte si rady s tím, jak chytře a účinně řídit marketingové aktivity, abyste získali nějakou část z tohoto neustále se zvětšujícího podílu na trhu spotřebitelů? Životy lidí a s nimi také jejich spotřebitelské období se neustále prodlužují. Starší generace se čím dál, tím více dostává do ohniska veřejného zájmu. Nejen generační boje a debaty o systému důchodového zabezpečení, ale také otázky po spotřebitelské síle seniorů a po nejvhodnějším cílení jak produkce, tak v návaznosti na ni také marketingu, na tuto skupinu nabývají neustále na síle. Kniha Senior – zákazník budoucnosti vám představí: - nové podoby stáří - sedm tvrzení k marketingu pro seniory - strategii A.GE - změny životních zvyklostí a oblastí zisku - a mnoho dalšího Nejde o to, aby byli starší lidé stimulováni k utrácení svých peněz – stejně to přece dělají. Jedná se o otázku, za co své peníze vydají a jak je můžete za pomoci chytrých marketingových opatření a správných strategií přesvědčit o svých produktech a službách.
Číst víc
Originální název
Seniorenmarketing
Počet stran
256
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
167×225 mm
Hmotnost
458 g
Rok vydání
2012
Naše katalogové číslo
827345
Jazyk
čeština
Překlad
Nakladatel
BIZBOOKS
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství BIZBOOKS

Číst víc

„Několik z nich se zavrtělo na židlích. Možná to byl signál, že ho konečně začínají chápat. Na druhou stranu to ale úplně klidně mohly být hemoroidy. U státních zaměstnanců člověk nikdy pořádně neví, na čem je.“

Složka 64 - Jussi Adler-Olsen, 2013
Složka 64
Jussi Adler-Olsen