Knihy
E-knihy

Event marketing

Jak využít emoce v marketingové komunikaci

Grada, 2003
Okamžitý download
PDF
Nakladatel
Grada, 2003

Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové...

Čti víc

314 Kč

Okamžitě ke stažení

Doporučené tituly a kolekce

Více o eknize

Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Čti víc
Kupte společně
Event marketing - Petr Šindler
Rebelský dědic - Vi Keeland, Penelope Ward
493 Kč
Ušetříte 100 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Recenze

Jak se vám e-kniha líbila?

4,0 / 5

2 hodnocení

1
0
1
0
0
Čti víc
Kupte společně
Event marketing - Petr Šindler
Rebelský dědic - Vi Keeland, Penelope Ward
493 Kč
Ušetříte 100 Kč

„Kniha má schopnost dokazovat mi o člověku to, co nevidím, co o něm nevím.“

Maxim Gorkij