BUDGET CUT - Martin Woska, Jaro Zacko

713 Kč

Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

BUDGET CUT

4 princípy úspešného marketingu s akýmkoľvek budgetom

Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a... Číst víc

3,9 11 hodnocení
Nakladatel
TRIAD, 2021
Počet stran
168

Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Slovenština

713 Kč

Na skladě, posíláme ihned
Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • Doprava zdarma k nákupu od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Více o knize

4 princípy efektívneho marketingu s akýmkoľvek rozpočtom a so skúsenosťami najlepších marketérov.

Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a predvídateľné rozmýšľanie. Aby sme vám pomohli si to lepšie zapamätať a použiť vo vašej každodennej práci, zhrnuli sme náš prístup do skratky BDGT (osekané slovo budget): cut Bullshit, cut Don’ts, cut Goals, cut Templates.

Prvé tri časti budujú dôveru v marketing a posledná hovorí o inovácii, ktorá zvyšuje hodnotu marketingových investícií (a zároveň znižuje šancu, že vám prácu vezme robot).
Číst víc
Počet stran
168
Vazba
pevná vazba
Rozměr
135×210 mm
Hmotnost
275 g
ISBN
9788097394103
Rok vydání
2021
Naše katalogové číslo
1150149
Jazyk
slovenština
Původ
Slovensko
Nakladatel
TRIAD
Pro koho
pro podnikatele
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

3,9 / 5

11 hodnocení

6
2
1
0
2

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Adam Polakovič
Ověřený zákazník
30.8.2022
Viac selfproma ako marketingu
Knihu som pomerne rychlo precital, ale obsah je sklamanie.
Je to viac kniha na promo agentury Triad ako o samotnych mkt znalosti.
Neodporucam kupovat.
Urcite sa pozrite po B. Sharpovi, L. Binetovi, P. Fieldovi, O. Wood, Grace Kite, Karen Nelson-Field, Jenni Romaniuk,...
Číst víc
Kristian
Neověřený nákup
28.7.2022
od najvacsej agentury
nuz, cakal som ze ma kniha aspon minutu zaujme ale vobec. Okrem oslavneho pisania o sebe a svojich uspechoch sa akosi pozabudlo na citatela a pridanu hotnotu pre neho. Na slovensku nieje vela knih k tejto tematike ale tie ktore su, su o dost lacnejsie, obsahovo kvalitnejsie a hlavne niesu take sebaoslavujuce.. velmi zle od naocakavanejsej knihy.. Číst víc
Martinandonis Mihailidis
Ověřený nákup
3.1.2022
BUDGET CUT - recenzia
Dobrá kniha pre každého marketéra. Obsahovo je veľmi zaujímavá. Super témy. Pomer cena a kvalita - veľmi dobre. Číst víc
Tomáš Frečka
Ověřený nákup
24.11.2021
odporucam priatelom aj rodine.
Kniha napisana velmi zrozumitelne, pouziva vela humoru. Autori ziju v bubline korporatov, takze aj problemy, ktore riesia su dost z tejto bubliny. Číst víc
Honza Marcinek
Ověřený zákazník
3.11.2021
Konečně lokální marketingová kniha
Všichni se oplývají nad marketingovými knížkami Byrona Sharpa, Lese Bineta či Jenni Romaniuk. Knihy postavené na praktických zkušenostech ze zahraničních trhů, i když spoustu příkladů je aplikovatelných také v Čechách a na Slovensku. Ale stává se, že k těmto informacím přistupují markeťáci se skepsí, protože naše trhy jsou přeci jen víc specifické. Zejména co se týče rozpočtů. Právě proto kniha těchto dvou zkušených matadorů z marketingového světa přišla jako na zavolanou. Nejen zábavnou formou vysvětluje úskalí, kterým čelíme, ale přináší řešení podložené skutečnými případovými studiemi z praxe. Právě proto by neměla chybět v knihovničkách na straně klientů i agentur. Číst víc
Anton Kukučka
Ověřený zákazník
29.10.2021
Veľa odborných knížiek, reportov či publikácií vo mne často budí úzkosť, tým akú urgenciu sa vo mne snažia vyvolať.

“Toto rýchlo rob bo si v p*či!”
“Tuto ti uniká trend ty vajco!”

To bude asi dôvod prečo kysnú na poličke a už sa ich aj hanbím otvoriť.

Dnes večer som si sadol na gauč a sfukol celý Budget Cut od Martin Woska a Jaro Zacko za hodinku dve.

Ostal fajn teplý pocit. Aj som sa podučil. Aj sa menej bojím, ale nemám nezdravý hype hneď ísť a riešiť akoby som prišiel z MLM konfery.

Ak chcete fajn intro do toho ako sa robia marketingové budgety v ľahkej a zrozumiteľnej forme, tak this is good choice.
Číst víc
Jaro Zacko
Ověřený zákazník
25.10.2021
Inšpiratívne a zábavné
Táto kniha je nielen o marketingu, ale aj o podnikaní a pohľade na život. Každý, komu sme hovorili o koncepte BDGT sa v ňom našiel a okamžite si uvedomil, ako veľmi je osekávanie bulšitu, nedá sa, cieľov a šablón prospešné. Číst víc

„Každé rozhodnutí má svůj příběh, spousta okamžiků našeho života se tísní někde v koutě a čeká na své vyústění a vyústění nakonec přijde.“