Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Žijte a myslete kreativně - Vít Baloušek, Computer Press, 2011

449 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Žijte a myslete kreativně - Vít Baloušek, Computer Press, 2011
Přečtená
Žijte a myslete kreativně - Vít Baloušek, Computer Press, 2011

Žijte a myslete kreativně
Přečtená

10 klíčů k reklamě, která zaujme

Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby... Číst víc

4,0 2 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2011
Počet stran
232

Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

449 Kč

Skladem
Posíláme ihned
Další přečtené knihy
Žijte a myslete kreativně - Vít Baloušek, Computer Press, 2011
Brožovaná vazba
Mírně opotřebovaná Čeština, 2011
Skladem

157 Kč

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Rebel Moon: Zrozená z ohně - V. Castro, Fobos, 2024

Více o knize

Vše, co jste kdy chtěli vědět o práci v reklamní agentuře, ale báli jste se zeptat.

Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby.

„Autor je reklamní praktik. A na textu je to znát. Vše je popsáno jednoduchou, živou a vtipnou formou. Protože taková má být i reklama. Kniha vás krok za krokem provede fascinujícím světem práce reklamních agentur, naleznete v ní návody, jak převést obchodní cíle do řeči tvůrců reklamy, odhalíte tajemství tvůrčího myšlení či základní principy kreativní práce.”
—Josef Vojta, marketingový konzultant reklamní agentury united people

Jistě se vám budou hodit praktické návody:
•Jak sestavit zadání pro tvorbu reklamy
•36 zaručených kreativních tipů, jak vytvořit efektivní reklamní kampaň
•Jak sestavit funkční kreativní tým
•Jak úspěšně prezentovat svou myšlenku
•Jak zvýšit efektivitu kreativní práce
•Jak přežít na volné noze
•Jak na reklamu pro charitativní a neziskový sektor
•Jak systematicky zlepšovat efektivitu reklamních kampaní
•Jak se bránit špinavým reklamním trikům

Tato kniha by se zkrátka měl stát povinnou četbou pro všechny, kdo se chtějí dozvědět víc o pozadí reklamní tvorby, pro současné a budoucí reklamní tvůrce i pro zadavatele reklamy a manažery značek.
Číst víc
Počet stran
232
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
167×225 mm
Hmotnost
430 g
Rok vydání
2011
Naše katalogové číslo
790469
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,0 / 5

2 hodnocení

0
2
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Bohatství jako by padalo do klína lidem, kteří jsou chudí duchem, chudí zájmy a radostí.“

Na východ od ráje - John Steinbeck, 2020
Na východ od ráje
John Steinbeck