Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Advertising Today - Warren Berger, Phaidon, 2004

1 643 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Advertising Today - Warren Berger, Phaidon, 2004
Advertising Today - Warren Berger, Phaidon, 2004

Advertising Today

More than a means of moving merchandise, advertising has been increasingly recognized not only as an art form all of its own, but also as a defining element of popular culture... Číst víc

Nakladatel
Phaidon, 2004
Počet stran
512

More than a means of moving merchandise, advertising has been increasingly recognized not only as an art form all of its own, but also as a defining element of popular culture... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

1 643 Kč

Vydavatelem doporučená cena: 1 729 Kč
Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Noční dům - Jo Nesbo, Kniha Zlín, 2024
Advertising Today - Warren Berger, Phaidon, 2004
1 643 Kč

Více o knize

More than a means of moving merchandise, advertising has been increasingly recognized not only as an art form all of its own, but also as a defining element of popular culture. Advertising Today provides a thematic overview of the evolution of advertising around the world over the past thirty years, charting influences from the political and social upheavals of the 1960s to the influence of the Internet in the 1990s. Each chapter includes an interview with a key figure in advertising Eincluding Italy’s Oliviero Toscani of the controversial Benetton campaigns, American comedian and American-Express spokesperson Jerry Seinfeld, and British adman John Hegarty of Bartle Boyle Hegarty, creator of the world-famous Levi’s ads. In analysing specific advertisements, the book simultaneously acts as a history of sorts of global pop culture and a record of the social, cultural, and geo-political temperature-changes that affect our image-saturated environment. Included are over 500 advertisements originally seen in a wide range of media: print, television, billboards, the Internet, and even the very recent, so-called ‘guerrilla’ advertising - in which practically anything (pieces of fruit, sand dunes on a beach, sidewalks) can act as a surface for promoting a product.
Číst víc
Počet stran
512
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
250×290 mm
ISBN
0714843873
Rok vydání
2004
Naše katalogové číslo
27360
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Phaidon
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Na dětství nemám jedinou šťastnou vzpomínku. Tím nechci říct, že jsem během těch let nikdy nezakusil pocit štěstí nebo radosti. Utrpení je zkrátka totalitní: vše, co se vymyká jeho záběru, vymaže. “

Skoncovat s Eddym B. - Édouard Louis, 2018
Skoncovat s Eddym B.
Édouard Louis