Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Strategie B2B digitálního marketingu - Simon Hall, Lingea, 2022

522 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Strategie B2B digitálního marketingu - Simon Hall, Lingea, 2022
Strategie B2B digitálního marketingu - Simon Hall, Lingea, 2022

Strategie B2B digitálního marketingu

Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy

Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších... Číst víc

4,0 1 hodnocení
Nakladatel
Lingea, 2022
Počet stran
368

Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

522 Kč

Skladem 2 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024

Více o knize

Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí.

Obsah publikace:

  • Vývoj digitální strategie pro B2B
  • Strategie B2B digitálního marketingu
  • Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících
  • Poznatky o zákaznících a správa dat v B2B
  • Raná fáze cesty kupujícího
  • Vytváření povědomí, SEO a vyhledávací strategie
  • B2B digitální marketing pro generování potenciálních zákazníků
  • Digitální technologie pro generování potenciálních zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi
  • Řízení a integrace digitálních kampaní
  • B2B obsahový marketing, plánování marketingové kampaně
  • Integrace digitálního marketingu v B2B, digitální marketing a prodej, měření digitálního marketingu
  • Digitální technologie pro udržení zákazníků
  • Druhy digitálního retenčního marketingu, digitální kanály retenčního marketingu
  • Platformy sociálních médií a digitálního marketingu v B2B
  • B2B marketingová strategie sociálních médií, marketingové technologie a platformy.
Číst víc
Počet stran
368
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
150×230 mm
Hmotnost
577 g
ISBN
9788075087133
Rok vydání
2022
Naše katalogové číslo
1442487
Jazyk
čeština
Nakladatel
Lingea
Pro koho
pro podnikatele
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,0 / 5

1 hodnocení

0
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Martin T.
Neověřený nákup
5.12.2022
Prijemne citanie
Zaujimavostou knihy su najma rozsiahle priklady autorov z praxe, co v mnohych knihach z oblasti marketingu, manazmentu v slovenskej tvorbe chyba (castokrat autori sklznu ku "akademickej vate"). Dakujem za inspirativne citanie;) Číst víc

Nakladatelství Lingea

Číst víc

„Nad kravincem se muškátu nedočucháš.“

Cirkus Humberto - Eduard Bass, 2017
Cirkus Humberto
Eduard Bass