Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: Measuring the User Experience (Thomas Tullis a William Alber)

1 402 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Measuring the User Experience (Thomas Tullis a William Alber)
Kniha: Measuring the User Experience (Thomas Tullis a William Alber)

Measuring the User Experience

Collecting, Analyzing, and Presenting Usability Metrics

Measuring the User Experience was the first book that focused on how to quantify the user experience. Now in the second edition, the authors include new material on how recent... Číst víc

Nakladatel
Morgan Kaufmann, 2013
Počet stran
320

Measuring the User Experience was the first book that focused on how to quantify the user experience. Now in the second edition, the authors include new material on how recent technologies have made it easier and more effective ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

1 402 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.
Sledovať dostupnosť

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Křehký příběh - O touze získat moc nad vlastním osudem
Kniha: Measuring the User Experience (Thomas Tullis a William Alber)
1 402 Kč
Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Více o knize

Measuring the User Experience was the first book that focused on how to quantify the user experience. Now in the second edition, the authors include new material on how recent technologies have made it easier and more effective to collect a broader range of data about the user experience. As more UX and web professionals need to justify their design decisions with solid, reliable data, Measuring the User Experience provides the quantitative analysis training that these professionals need. The second edition presents new metrics such as emotional engagement, personas, keystroke analysis, and net promoter score. It also examines how new technologies coming from neuro-marketing and online market research can refine user experience measurement, helping usability and user experience practitioners make business cases to stakeholders. The book also contains new research and updated examples, including tips on writing online survey questions, six new case studies, and examples using the most recent version of Excel.
Naše katalogové číslo
271687
Počet stran
320
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
190×235 mm
Hmotnost
640 g
ISBN
9780124157811
Rok vydání
2013
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Morgan Kaufmann
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Kniha: Measuring the User Experience (Thomas Tullis a William Alber)
Kniha: O tyranii (Timothy Snyder)
1 649 Kč

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
Kniha: Measuring the User Experience (Thomas Tullis a William Alber)
Kniha: O tyranii (Timothy Snyder)
1 649 Kč
Jestli je na světě něco, za co by stálo umřít, je určitě lepší zůstat kvůli tomu naživu.
Kniha: Hlava XXII (Joseph Heller)
Hlava XXII
  • Joseph Heller