Mapping Experiences
A Guide to Creating Value Through Journeys, Blueprints, and Diagrams
- Nakladatel
- O´Reilly, 2016
- Počet stran
- 384
Customers who have inconsistent, broken experiences with products and services are understandably frustrated. But it's worse when people inside these companies can't pinpoint the problem because they're too focused on business processes... Číst víc
- Brožovaná vazba
- Angličtina
Další knižní vydání
-
Brožovaná vazba
Angličtina, 2020Více než 30 dníTento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.1 386 Kč
Potřebujete poradit knihu?
Zeptejte se online knihkupce!
Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?
- Tituly skladem doručujeme do druhého dne
- Knihomolská záložka ke každému nákupu
- Více než 9 000 výdejních míst