Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: Decoding Logos: From LOGO Design to Branding (Wang Shaoqiang)

661 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Decoding Logos: From LOGO Design to Branding (Wang Shaoqiang)
Kniha: Decoding Logos: From LOGO Design to Branding (Wang Shaoqiang)

Decoding Logos: From LOGO Design to Branding

This compelling book takes the reader on a journey showing how each logo has come into being and the process revealing best practices for extending a logo into a complete brand... Číst víc

Nakladatel
Hoaki, 2022
Počet stran
260

This compelling book takes the reader on a journey showing how each logo has come into being and the process revealing best practices for extending a logo into a complete brand identity system... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

661 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.
Sledovať dostupnosť

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Sára Zeithammerová - Příběh o lásce, víře a nekonečné vůli
Kniha: Decoding Logos: From LOGO Design to Branding (Wang Shaoqiang)
661 Kč
Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Více o knize

This compelling book takes the reader on a journey showing how each logo has come into being and the process revealing best practices for extending a logo into a complete brand identity system. Logos are becoming increasingly simple, to the point where you might wonder just how much simpler they can get. A subtle tweak to a logotype is starting to feel like too much design. The appeal of a simple logo is that it feels more honest. Using client case studies from renowned designers, this is a must-have book for any graphic designer, student or logo fanatic in a fully revised, updated edition containing interviews with graphic designers in which they share their creative processes and thoughts on how a successful logo should be developed.
Naše katalogové číslo
1790271
Počet stran
260
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
210×148 mm
Hmotnost
787 g
ISBN
9788419220004
Rok vydání
2022
Jazyk
angličtina
Původ
zahraniční, Španělsko
Nakladatel
Hoaki
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.