Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: Designing Media (Bill Moggridge)

1 283 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Designing Media (Bill Moggridge)
Kniha: Designing Media (Bill Moggridge)

Designing Media

Connections and clashes between new and old media, as told by interviewees ranging from the founder of Twitter to the publisher of the New York Times... Číst víc

Nakladatel
MIT Press, 2010
Počet stran
592

Connections and clashes between new and old media, as told by interviewees ranging from the founder of Twitter to the publisher of the New York Times... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

1 283 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.
Sledovať dostupnosť

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Sára Zeithammerová - Příběh o lásce, víře a nekonečné vůli
Kniha: Designing Media (Bill Moggridge)
1 283 Kč
Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Více o knize

Connections and clashes between new and old media, as told by interviewees ranging from the founder of Twitter to the publisher of the New York Times.

Mainstream media, often known simply as MSM, have not yet disappeared in a digital takeover of the media landscape. But the long-dominant MSM―television, radio, newspapers, magazines, and books―have had to respond to emergent digital media. Newspapers have interactive Web sites; television broadcasts over the Internet; books are published in both electronic and print editions. In Designing Media, design guru Bill Moggridge examines connections and conflicts between old and new media, describing how the MSM have changed and how new patterns of media consumption are emerging. The book features interviews with thirty-seven significant figures in both traditional and new forms of mass communication; interviewees range from the publisher of the New York Times to the founder of Twitter. We learn about innovations in media that rely on contributions from a crowd (or a community), as told by Wikipedia's Jimmy Wales and Craigslist's Craig Newmark; how the band OK Go built a following using YouTube; how real-time connections between dispatchers and couriers inspired Twitter; how a BusinessWeek blog became a quarterly printed supplement to the magazine; and how e-readers have evolved from Rocket eBook to QUE. Ira Glass compares the intimacy of radio to that of the Internet; the producer of PBS's Frontline supports the program's investigative journalism by putting documentation of its findings online; and the developers of Google's Trendalyzer software describe its beginnings as animations that accompanied lectures about social and economic development in rural Africa. At the end of each chapter, Moggridge comments on the implications for designing media. Designing Media is illustrated with hundreds of images, with color throughout. A DVD accompanying the book includes excerpts from all of the interviews, and the material can be browsed at www.designing-media.com.

Interviews with:
Chris Anderson, Rich Archuleta, Blixa Bargeld, Colin Callender, Fred Deakin, Martin Eberhard, David Fanning, Jane Friedman, Mark Gerzon, Ira Glass, Nat Hunter, Chad Hurley, Joel Hyatt, Alex Juhasz, Jorge Just, Alex MacLean, Bob Mason, Roger McNamee, Jeremy Merle, Craig Newmark, Bruce Nussbaum, Alice Rawsthorn, Anna Rosling Rönnlund, Hans Rosling, Ola Rosling, Paul Saffo, Jesse Scanlon, DJ Spooky, Neil Stevenson, Arthur Sulzberger Jr., Shinichi Takemura, James Truman, Jimmy Wales, Tim Westergren, Ev Williams, Erin Zhu, Mark Zuckerberg
Naše katalogové číslo
1846489
Počet stran
592
Vazba
pevná vazba
Rozměr
213×237 mm
Hmotnost
1501 g
ISBN
9780262014854
Rok vydání
2010
Jazyk
angličtina
Původ
Spojené království, zahraniční
Nakladatel
MIT Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Předtím se mi smáli a pohrdali mnou pro mou ignoraci a tupost, teď mě nenávidějí pro mé znalosti a vědomosti. Co, proboha, ode mne chtějí?
Kniha: Růže pro Algernon (Daniel Keyes)
Růže pro Algernon
  • Daniel Keyes