Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: This is Service Design Thinking (Marc Stickdorn)

1 140 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: This is Service Design Thinking (Marc Stickdorn)
Kniha: This is Service Design Thinking (Marc Stickdorn)

This is Service Design Thinking

Basics, Tools, Cases

How to design and market services to create outstanding customer experiences. Service design thinking is the designing and marketing of services that improve the customer... Číst víc

Nakladatel
John Wiley & Sons, 2012
Počet stran
384

How to design and market services to create outstanding customer experiences. Service design thinking is the designing and marketing of services that improve the customer experience, and the interactions between ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Sledovat dostupnost

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Aleš Novotný - Český thriller se severskou atmosférou
Kniha: This is Service Design Thinking (Marc Stickdorn)
1 140 Kč
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Více o knize

How to design and market services to create outstanding customer experiences. Service design thinking is the designing and marketing of services that improve the customer experience, and the interactions between the service providers and the customers. If you have two coffee shops right next to each other, and each sell the exact same coffee at the exact same price, service design is what makes you walk into one and not the other. Maybe one plays music and the other doesn't. Maybe one takes credit cards and the other is cash only. Maybe you like the layout of one over the other, or one has more comfortable seating. Maybe the staff at one is friendlier, or draws fun shapes on the top of their lattes. All of these nuances relate to service design.
This Is Service Design Thinking combines the knowledge of twenty-three international authors and even more online contributors from the global service design community and is divided into three sections:
  • Basics: outlines service design thinking along five basic principles
  • Tools: describing a variety of tools and methods used in Service Design Thinking
  • Cases: vivid examples for the introduced fundamentals with real-life case studies from 5 companies that did inspiring projects within the field of Service Design

At the end, a one-page "Customer Journey Canvas" is included, which can be used to quickly sketch any service on a single sheet of paper capturing different stakeholder concerns: e.g. customers, front-line staff and management.
Naše katalogové číslo
221760
Počet stran
384
Vazba
brožovaná vazba
ISBN
9781118156308
Rok vydání
2012
Jazyk
angličtina
Nakladatel
John Wiley & Sons
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Prázdná ranní knihovna má v sobě něco, co mě vždycky hluboce zasáhne. Tiše a klidně tu odpočívají všechna slova, všechny myšlenky.
Kniha: Kafka na pobřeží (Haruki Murakami)
Kafka na pobřeží
  • Haruki Murakami