Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: Kód 1 (Jozef Banáš)

282 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Přečtená
Kniha: Kód 1 (Jozef Banáš)
Přečtená
Kniha: Kód 1 (Jozef Banáš)

Kód 1
Přečtená

Nachází se hrob Ježíše Krista skutečně v Izraeli? Mohl Ježíš působit v Indii a v Kašmíru? Jozef Banáš ve svém novém románu Kód 1 boří zažitá dogmata a pilíře, na nichž stojí... Číst víc

4,2 142 hodnocení
Nakladatel
Knižní klub, 2017
432 stran
8 hodin čtení
Vycházíme z průměrného údaje o rychlosti čtení 230 slov za minutu, od knihy ke knize a od čtenáře ke čtenáři se to však může lišit.

Nachází se hrob Ježíše Krista skutečně v Izraeli? Mohl Ježíš působit v Indii a v Kašmíru? Jozef Banáš ve svém novém románu Kód 1 boří zažitá dogmata a pilíře, na nichž stojí katolická církev. Hlavní hrdinka románu... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Výborný stav
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je ve výborném stavu.Rozdíl mezi touto knihou a novou byste asi ani nepoznali. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
  • Čeština

282 Kč

Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!
Další přečtené knihy (2)
  • Kniha: Kód 1 (Jozef Banáš)
    Pevná vazba s přebalem
    Mírně opotřebovaná
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je mírně opotřebovaná.Na této knize už je sice znát, že ji někdo četl, může jí chybět přebal, ale není poškozená tolik, aby to jakkoliv snižovalo zážitek z jejího obsahu. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    Slovenština, 2013
    Objednejte teď s PPL nebo do knihkupectví Martinus v Brně a kniha je zítra u vás.

    319 Kč

  • Kniha: Kód 1 (Jozef Banáš)
    Pevná vazba s přebalem
    Výborný stav
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je ve výborném stavu.Rozdíl mezi touto knihou a novou byste asi ani nepoznali. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    Slovenština, 2013
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!

    354 Kč

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Praktický průvodce, Kód sebevědomé ženy, Paula Weber, First Class Agency s.r.o., 2025, Chci si přečíst
Kniha: Kód 1 (Jozef Banáš)
282 Kč
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!

Více o knize

Nachází se hrob Ježíše Krista skutečně v Izraeli? Mohl Ježíš působit v Indii a v Kašmíru? Jozef Banáš ve svém novém románu Kód 1 boří zažitá dogmata a pilíře, na nichž stojí katolická církev.
Hlavní hrdinka románu Marika onemocní rakovinou. Dojde k závěru, že tradiční medicína jí již nemůže pomoct a věří v zázrak. Společně se svým manželem Martinem se odhodlá odjet do Izraele a u předpokládaného hrobu Ježíše Krista čekat na zázrak. Netuší však, že cesta za uzdravením ji zavede i do exotičtějších míst a půjde jí při tom o život i daleko dramatičtějším způsobem. Některá tajemství totiž musí zůstat skrytá, a významní hráči na šachovnici světa jsou pro jejich zachování schopni čehokoli…
Pokud jste s napětím přečetli román Kód 9, určitě sáhnete i po jeho volném pokračování.
Naše katalogové číslo
881433
Počet stran
432
Vazba
pevná vazba
Rozměr
155×213 mm
Hmotnost
490 g
Rok vydání
2017
Styl
filozofický, duchovní
Jazyk
čeština
Překlad
Původ
Slovensko
Nakladatel
Knižní klub
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,2 / 5
98
15
3
5
21

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Katarína
Neověřený nákup
17.10.2013
Kód 1 od Jozefa Banáša
Majstrovsky písaná kniha. Kritizovať tému? Osobne, sú knihy, ktoré čítam srdcom, patrí medzi ne.
jana
Neověřený nákup
16.10.2013
Názor čitateľa
Mne sa kniha vôbec ale vôbec nepáčila a prejdení 100 strán som ju radšej vrátila, pre mňa bola sklamaním
gabo
Neověřený nákup
15.10.2013
Cierna kniha
Ak sa vam nepaci kniha KOD 1, tak si precitajte knihu z nazvom: Cierna kniha katolickej cirkvi - autor: Michael Hebeis. Táto kniha nie je určená romantikom, ktorí chcú mať cirkev zahalenú do vône kadidla a šepotu latinských modlitieb. Čierna kniha katolíckej cirkvi je však neuveriteľná prehliadka pokleskov, hriechov a hlúpej tvrdohlavosti. Vyše 200 strán šokujúcich, perverzných a bizarných faktov, prípadov z histórie katolíckej cirkvi. Či ste ateista alebo veriaci, táto kniha vás pobúri, vyprovokuje, prinúti zamyslieť sa. Hoci si katolícka cirkev už dvetisíc rokov nárokuje vedúcu pozíciu v oblasti morálky a duchovna, sama robí neuveriteľné podrazy, má špinavé ruky a takmer neustále znepokojuje škandálmi.
Neověřený nákup
14.10.2013
pre zamyslenie
ked si precitas evanielia hovorene sice v podobenstvach a porovnas ich s dnesnou psychologiou tak su velmi nadcasove.nech uz si pan banas mysli,ze objavil neviem co skutocna podstata mu totalne unika.
modrofúz
Neověřený nákup
5.11.2013
Názor čitateľa
Nuž, ak by sme sa držali len toho, čo je dané, a verili všetkému, čo nám vrchnosť povie, tak sme doteraz v jaskyniach, kde čumíme do ohňa, grgáme, prdíme a smrdíme.
Vivat p.Banáš.
Neověřený nákup
13.10.2013
pre pána Czobora
a Vás som pod eštebakom zaručene nemyslel,lebo som Vás doteraz nepoznal a o knihe Potomkyňa som sa tiež dozvedel pred pol hodinou z netu.Ale vravím ešte raz, tie výplody ako Kódy by chceli cirkevného historika,ja aj keď som dost prečital, trvalo by mi pol roka seriózne zozbierať argumenty a vyvratit všetky démonmi inšpirované choromyselné konštrukcie fanatických nepriateľov kresťanstva.
Eva Holá
Ověřený nákup
14.10.2013
Názor čitateľa
co sa tyka rekacie pana Czobora, plne sa s nou stotoznujem.
je uzasne kolko pohorsenych ludi sa zozbiera pri takychto temach, nikto nikoho neuraza, vyslovi inu myslienku ako je nasilu vtlacana do nasich hlav a uz je to zly clovek.
v knihe sa nachadza jedna nadherna myslienka, ze v literature vychodnych nabozenstiev je laska, pokoj a mier, ucta a skromnost to najhlavnejsie, tu samy zakaz, trest, prikazanie.
najsmutnejsie je ze existuju ludia, ktori beru uplne doslovne bibliu, ktora je najprekladanejsou knihou na svete a bola niekolkokrat upravena... staci sa zamysliet nad tym, preco si Vatikan tak velmi strazi svoju kniznicu a brani ostatnym nahliadnut do uzasnych a pre ludstvo dolezitych diel .. smutne
cirkev je nieco uplne ine, ako sa Jezis snazil priniest na tento svet.
Vojtech Czobor
Neověřený nákup
13.10.2013
Názor čitateľa
Prosím, nemýlte si pojmy kresťanstvo a Rímskokatolícka cirkev, A.S... Prví kresťania, Ježišovi súčasníci, nepotrebovali ani Ježiša ako božieho syna a ani kostoly a nejakú organizáciu, oplývajúcu nehanebným bohatstvom...
Neověřený nákup
13.10.2013
pre pána Czobora
http://revue.theofil.cz/revue-clanek.php?clanek=244

ano , ale bolo to súčasťou, a vari Ježiš nikdy nepovedal "Ja a Otec jedno sme, kto vidí mna vidí aj Otca"
ja si myslím že tento výrok dostatočne vystihuje, či sa Ježiš považoval za Boha
jaja
Neověřený nákup
30.10.2013
Názor čitateľa
mozno keby si si precital knihu, zistil by si... vsetci sme bozie deti , to hlasal jezis...takze kludne mohol toto povedat...
R.H.
Neověřený nákup
22.10.2013
Názor čitateľa
Vazeny p.Czobor, toto asi skutocne nie je miesto na podobne debaty, ale len som reagoval na Vase nazory, ktore tu publikujete. To co ste napisali mi staci na to, aby som vedel, ze mate vo veci krestanstva a jeho historie znacne klapky na ociach, ktore Vam brania vidiet realitu. Este si aj protirecite, ani si to neuvedomujete. Ak dokumenty o priebehu rokovani Nicejskeho koncilu neexistuju, odkial viete o co tam islo, aky bol zamer cisara Konstantina a zucastnenych biskupov? Odkial viete co sa tam schvalilo a co zamietlo? Kedze nepoznate fakty, tak si ich vymyslite, ako v pripade udajneho otravenia Aria. To je typicky pristup roznych sarlatanov, ktori sa citia povolaní krestanstvo posudzovat a odsudzovat. Kazdy kto pozna fakty vie, ze Novy zakon je starsi ako Nicejsky koncil a nie naopak. Koncil z Noveho zakona len vychadzal, nenapisal ho. Ak je pravdiva teoria, ktoru ste prevzali od inych, ze cisarovi islo o politicke upevnenie moci, preco on a jeho nastupcovia neskor rehabilitovali Aria a posielali naopak do vyhnanstva hlavnych stupencov Nicejskeho vyznania viery? Zeby zmenili nazor? Alebo uz politicka jednota zrazu nebola dolezita? To co Vam nehodi, to nespomeniete. Ako inak tento Vas pristup nazvat, nez ze mate klapky na ociach? Takto k veciam pristupuju zaujati, predpojati ludia, ktorym predsudky brania vidiet pravdu. A ano s ucenim o bozskej Trojici prisiel Jezis a Novy zakon, je to jeden z najzakladnejsich atributov krestanstva ako takeho. Toto, prave toto ho aj dostalo na kriz. V tejto suvislosti je nanajvys zaujimave, ze v Starom zakone Boh pri stvoreni sveta o sebe hovori v mnoznom cisle: "Urobme človeka na náš obraz a podľa našej podoby..." Gn 1, 26. Zeby vykal sam sebe? Ale toto Vam samozrejme tiez uniklo...
Vojtech Czobor
Neověřený nákup
21.10.2013
Názor čitateľa
Vážený R.H., neviem, či toto je to správne miesto na podobnú diskusiu. Ale nikdy by som niekomu, kto má iný názor, nepovedal, že veci nerozumie, alebo, že má klapky na očiach, pretože viem, že ten by mohol reagovať podobne. Najmä keď ho nepoznám. Sám iste viete, že dokumenty o priebehu rokovaní nicejského koncilu neexistujú a že arianizmus, smer o pochybovaní totožnosti (zjednodušene) syna s Otcom, napriek tomu dlho žil a bol uznávaný v niektorých krajoch ešte v 7.stor. Aj to viete, že Arius bol viackrát rehabilitovaný a nakoniec i stúpencami nového smeru, schváleného v Nícei, otrávený. Takže pôvodné bolo to nanajvýš prirodzené, čo hlásal Arius. Až keď cisár Konštantín nutne potreboval pre upevnenie moci jednotných kresťanov, ktorí by bezpodmienečne uznávali Ježišovo božstvo, lebo sa mu vraj o tom snívalo, prespekulovaní, jemu naklonení biskupi, vymysleli teóriu o večnej jednote troch osôb božích. (Aj keď sa v Starom Zákone o tom nikde nehovorí... Svet stvoril Otec a žiaden Syn mu nepomáhal, lebo neexistoval...)
R.H.
Neověřený nákup
21.10.2013
Názor čitateľa
Vazeny p.Czobor, vsade sa tu horlivo vyjadrujete k veciam, ktorym podla mna vobec nerozumiete, alebo asi ani rozumiet nechcete. Keby ste tu opluvanu Bibliu aj citali bez klapiek na ociach, co je uz vo Vasom pripade nemozne, dobre by ste vedeli, ze Otec v tej vete znamena Boh. Jezis sam prisiel s tym, ze oznacoval Boha za Otca ludi vseobecne a seba za jeho Syna s ktorym je spojeny a zjednoteny takym podstatnym sposobom, ze tvoria nerozdelitelnu jednotu. Sarlatani ako vy a Jozef Banas vsak z Biblie vzdy pouzivaju len to co sa im hodi a tvaria sa, ze zvysok neexistuje. Co si vsak pocnete napriklad s vetou "Tak aj môj nebeský Otec urobí vám, ak neodpustíte zo srdca každý svojmu bratovi.“ Mt 18, 35. Staci Vam aspon toto ako dokaz, akeho Otca myslel? To co sa preberalo na Nicejskom koncile ten clanok na revue.teofil.cz vysvetluje velmi dobre. Koho zaujima pravda, tam ju najde, koho zaujimaju fantazmagorie, precita si "Kod 1", alebo "Potomkynu"...
Vojtech Czobor
Neověřený nákup
13.10.2013
Názor čitateľa
Milý pane, tam predsa nikde nie je napísané, že tým otcom má byť Boh. Staré jazyky, z ktorých bola Biblia poskladaná, neboli v mnohých pojmoch jednoznačné. Stačilo v ponícejskom prispôsobovaní Biblie v pisárňach kláštorov pomeniť jednotlivé slová a Vaša veta mohla znieť úplne inak: "Ja a náš otec jedno sme a kto vidí mňa, vidí aj nášho otca." Ježiš bol predsa perfektný rečník a záležalo mu na tom, aby ľudia verili, že chce dobre pre nich... A tak staval na náboženstve, čo je na tú dobu nanajvýš logické.
frantík
Neověřený nákup
13.10.2013
proti kresťanstvu
Aj hromada lží sa dá pospájať tak,že nakoniec to vyzerá ako logická pravda.Kto si prečíta Banášove Kódy,tak videl vlastne futbalový zápas,kde nastúpilo iba jedno mužstvo a dávalo góly do prázdnej brány.Súper nenastúpil.Po rozhovore s dobrým cirkevným historikom by každý zmenil svoj názor.Tak napr. na nicejskom koncile nebol Kristus prvýkrát vyhlásený za Boha, iba sa na ňom upresnila forma božstva JK vo vzťahu k ďalším dvom božským osobám.Božská podstata Krista bola plne uznávaná od jeho zmŕtvychvstania.A takto by sa dalo pokračovať.Ale sily temnoty musia útočiť na kresťanstvo cez rôznych bolševických eštébakov,za ktorými sú silné skupiny, ktoré sú si vedomé, že vláda Lucifera nepríde,kým budú ľudia veriť v pravého Boha.
Anka
Neověřený nákup
17.10.2013
Názor čitateľa
O čom to hovoríte? Na nicejskom koncile sa " iba upresnila forma božstva vo vzťahu k ďalším DVOM božským osobám" ? Máte na mysli Boh otec, boh syn a boh duch svätý? Hlavne ten duch svätý to je božská OSOBA?
Tak s tým sa nestotožňujem. Boli a zostanú to len dohody a výmysli starcov.
Vojtech Czobor
Neověřený nákup
13.10.2013
Názor čitateľa
Na knihy pána Banáša z tejto oblasti mám síce tiež svoj názor ale každopádne sa mýlite, čo sa týka Nicey. Bol to boj Arianistov a biskupov, verných Konštantínovi, ktorý si chcel upevniť moc, keď už sa dal na kresťanstvo. Arianisti to prehrali niekoľko málo hlasmi. Božskú podstatu Ježiša po jeho popravení nik neuznával. Ani on sám. Nikdy to nepovedal. Ani v Hieronymom vybraných evanjeliách, čo sa tisíckrát menili a upravovali... Veľmi jednoducho to vysvetľujem v Potomkyni. A ak ste rôznymi eštébákmi mysleli aj mňa, chcem Vám povedať, že som sedel v tej ére práve za prílišné otváranie si úst niekoľko týždňov v justičáku...
darina
Neověřený nákup
13.10.2013
Názor čitateľa
absolútny súhlas
Karol
Neověřený nákup
11.10.2013
Názor čitateľa
Ako všetky knihy od J. Banáša, ani táto nesklamala a splnila moje očakávanie. Pri Kóde 9 som bol prekvapený štýlom písania p. Banáša, ale Kód 1 vlastne potvrdil jeho majstrovstvo písania a zhrnutia nespočetného množstva historických informácii do logického sledu. Okrem toho má táto kniha tú správnu gradáciu a čím viac sa do nej čitateľ zahĺbi, tým viac uverí jej obsahu. Odporúčam túto knihu každému , nielen liberálne orientovaným čitateľom.
Gitti
Neověřený nákup
10.10.2013
Názor čitateľa
Tešim sa na stretnutie s Pánom spisovateľom v Martine. Knihu som ohodnotila najvyššim počtom a komentár k tomu nemám. Pretože som vernou čitateľkou p. Banáša

Jozef Banáš

Nakladatelství Knižní klub

Obchodní název
Euromedia Group, a.s.
Adresa
Nádražní 762/32
150 00 Praha 5
Česká republika
Kdo by miloval dokonalost? Ne, láska vyžaduje starostlivost. A starostlivost potřebuje nacházet na milovaném člověku chyby, touží po zranitelnosti a křehkosti. Láska chce léčit. A léčit dokonalost není třeba. Dokonalé nelze milovat, pouze zbožňovat.
Kniha: Oběť Molochovi (Asa Larsson)
Oběť Molochovi
  • Asa Larsson