Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: Service Science, Management and Engineering (Bill Hefley a Wendy Murphy)

4 597 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Service Science, Management and Engineering (Bill Hefley a Wendy Murphy)
Kniha: Service Science, Management and Engineering (Bill Hefley a Wendy Murphy)

Service Science, Management and Engineering

Education for the 21st Century

Papers in this unique volume were developed from the 2006 conference hosted by IBM, Service Science, Management, and Engineering (SSME) — Education for the 21st Century. The... Číst víc

Nakladatel
Springer Verlag, 2008
Počet stran
384

Papers in this unique volume were developed from the 2006 conference hosted by IBM, Service Science, Management, and Engineering (SSME) — Education for the 21st Century. The book incorporates a variety of perspectives, ... Číst víc

  • Šitá vazba
  • Angličtina

4 597 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Toshikazu Kawaguchi - Pátý díl oblíbené série o kavárnách
Kniha: Service Science, Management and Engineering (Bill Hefley a Wendy Murphy)
4 597 Kč
Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Více o knize

Papers in this unique volume were developed from the 2006 conference hosted by IBM, Service Science, Management, and Engineering (SSME) — Education for the 21st Century. The book incorporates a variety of perspectives, informed by an international background in SSME experience and education, including management, business, social science, computer science and engineering. Readers will derive an understanding of education needs and program offerings in SSME.
Naše katalogové číslo
205886
Počet stran
384
Vazba
šitá vazba
ISBN
9780387765778
Rok vydání
2008
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Springer Verlag
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Kniha: Service Science, Management and Engineering (Bill Hefley a Wendy Murphy)
Kniha: Money: Master the Game (Anthony Robbins a Tony Robbins)
4 977 Kč

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
Kniha: Service Science, Management and Engineering (Bill Hefley a Wendy Murphy)
Kniha: Money: Master the Game (Anthony Robbins a Tony Robbins)
4 977 Kč
Zhluboka jsem se nadechla a naslouchala známému, chlubivému hlasu svého srdce. Já jsem, já jsem, já jsem.
Kniha: Pod skleněným zvonem (Sylvia Plath)
Pod skleněným zvonem
  • Sylvia Plath