Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Employer Branding for Dummies - Lars Schmidt, Richard Mosley, John Wiley & Sons, 2017

529 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Employer Branding for Dummies - Lars Schmidt, Richard Mosley, John Wiley & Sons, 2017
Employer Branding for Dummies - Lars Schmidt, Richard Mosley, John Wiley & Sons, 2017

Employer Branding for Dummies

Attract the very best talent with a compelling employer brand! Employer Branding For Dummies is the clear, no-nonsense guide to attracting and retaining top talent. Written by... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
John Wiley & Sons, 2017
Počet stran
360

Attract the very best talent with a compelling employer brand! Employer Branding For Dummies is the clear, no-nonsense guide to attracting and retaining top talent. Written by two of the most recognized leaders in employer brand, ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

529 Kč

U dodavatele
Posíláme do 17 – 22 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024
Employer Branding for Dummies - Lars Schmidt, Richard Mosley, John Wiley & Sons, 2017
529 Kč

Více o knize

Attract the very best talent with a compelling employer brand! Employer Branding For Dummies is the clear, no-nonsense guide to attracting and retaining top talent. Written by two of the most recognized leaders in employer brand, Richard Mosley and Lars Schmidt, this book gives you actionable advice and expert insight you need to build, scale, and measure a compelling brand. You'll learn how to research what makes your company stand out, the best ways to reach the people you need, and how to convince those people that your company is the ideal place to exercise and develop their skills. The book includes ways to identify the specific traits of your company that aligns with specific talent, and how to translate those traits into employer brand tactic that help you draw the right talent, while repelling the wrong ones. You'll learn how to build and maintain your own distinctive, credible employer brand; and develop a set of relevant, informative success metrics to help you measure ROI. This book shows you how to discover and develop your employer brand to draw the quality talent you need.
Číst víc
Počet stran
360
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
180×230 mm
Hmotnost
491 g
ISBN
9781119071648
Rok vydání
2017
Naše katalogové číslo
296251
Jazyk
angličtina
Nakladatel
John Wiley & Sons
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Michaela
Neověřený nákup
11.9.2019
Jednoduchým spôsobom aj pre menej znalých
Kniha Employer Branding for Dummies pomerne jednoduchým spôsobom oboznamuje čitateľov s problematikou budovania značky zamestnávateľa. Je to relatívne nová oblasť vo svete manažmentu, ktorá - ak ju zamestnávateľ správne robí - dokáže pritiahnuť na pracovnú pozíciu skúseného a kvalitného zamestnanca. Kniha má naviac veľmi štýlový dizajn, ktorý zaujme hneď na prvý pohľad. Je v mäkkej väzbe a síce nie je praktická do kabelky a čítanie napr. vo vlaku, no zaručene sa vojde na každý nočný stolík. Číst víc

„Buď požehnáno počasí, neboť je společnou věcí lidí, kteří si nemají co říci.“

Povětroň - Karel Čapek, 2017
Povětroň
Karel Čapek