Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Kuliferdo a jeho svet - Vnímanie a reč - Helena Vlčková, Raabe, 2014

83 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Kuliferdo a jeho svet - Vnímanie a reč - Helena Vlčková, Raabe, 2014
Kuliferdo a jeho svet - Vnímanie a reč - Helena Vlčková, Raabe, 2014

Kuliferdo a jeho svet - Vnímanie a reč

Overovanie školských predpokladov detí (pracovný zošit 2)

Druhý zošit trojdielnej série Kuliferdo a jeho svet je zameraný na oblasti zrakového a sluchového vnímania, reči a koordináciu... Číst víc

Série
Kuliferdo - Overovanie školských predpokladov detí
Nakladatel
Raabe, 2014
Počet stran
32

Druhý zošit trojdielnej série Kuliferdo a jeho svet je zameraný na oblasti zrakového a sluchového vnímania, reči a koordináciu... Číst víc

  • Šitá vazba
  • Slovenština

83 Kč

Skladem 4 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024
Kuliferdo a jeho svet - Vnímanie a reč - Helena Vlčková, Raabe, 2014
83 Kč

Více o knize

Dostupné aj v kolekcii za skvelú cenu.

Druhý zošit trojdielnej série Kuliferdo a jeho svet je zameraný na oblasti zrakového a sluchového vnímania, reči a koordináciu ruky a oka (tzv. vizuomotoriky).
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Kuliferdo a jeho svet - Vnímanie a reč - Helena Vlčková, Raabe, 2014
Mimi a Líza - Katarína Kerekesová, Katarína Moláková, Alexandra Salmela, Slovart, 2013
488 Kč

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
Kuliferdo a jeho svet - Vnímanie a reč - Helena Vlčková, Raabe, 2014
Mimi a Líza - Katarína Kerekesová, Katarína Moláková, Alexandra Salmela, Slovart, 2013
488 Kč

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “